Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Marco Simonis on Thu 07 Aug 2014, 18:07
Gaaf zeg Gr, Marco
Van de Velde Frank on Thu 07 Aug 2014, 18:14
Top zoals we van Dopp gewend zijn. Hopelijk kan ik er ooit in mijn 'carriere' ooit zoééntje maken.
thijsglastra  on Thu 07 Aug 2014, 18:23
Geweldig Ton, wat een mooi moment! Erg gaaf met al dat opspetterende water. Oogje ziet er wat vreemd uit, iets mee gedaan? Schaduw van het visje op de borst is geweldig. Groet, Thijs
Bert Ooms  on Thu 07 Aug 2014, 18:26
"snel even een fotootje maken"... En "wel leuk" die schaduw. Gelukkig heb je ons al eens verteld hoeveel werk en voorbereiding hier achter zit, anders zou ik mijn camera aan de wilgen hangen. Wat een prachtplaat!! Alle respect, Bert
Michiel Janssen on Thu 07 Aug 2014, 18:28
Heel fraai en dynamisch. Leuk, die schaduw van het visje.
Frits Stoekenbroek on Thu 07 Aug 2014, 19:40
Wederom buitengewoon. Ooit zal ik wel weer eens horen op een lezing hoe je dit weer voor elkaar hebt gekregen maat ik ben bang dat ik het al weet, je hebt een vijver gecreëerd voor de ijsvogel !? Gr. Frits
Rinus van der Reest on Thu 07 Aug 2014, 19:57
Knap Rinus
Tom Verhulst on Thu 07 Aug 2014, 20:40
Spectaculaire foto van een mooie vogel. Fraai ! Tom
Eric van Roon on Thu 07 Aug 2014, 20:46
Ton, hoe krijg je het weer voor elkaar. Prachtig. Groet, Eric
Anneke66 on Thu 07 Aug 2014, 20:56
Prachtig! De schaduw van het visje in de snavel is idd erg mooi! Geweldig sfeertje. Heel knap vastgelegd; complimenten! Gr, Anneke
Hans Tamminga on Thu 07 Aug 2014, 21:06
Ton Ton, Prachtige foto. Diepe buiging voor jou hier in Friesland. Hans Tamminga Joure
anevanrees on Thu 07 Aug 2014, 21:17
Onwaarachtig mooi, gefeliciteerd, groet, Ane
H.van Emden on Thu 07 Aug 2014, 21:28
Dit is echt knap gedaan, zeker als je weet hoe snel dit allemaal gaat, Complimenten. Groet, Harry
Wilfried Solarz on Thu 07 Aug 2014, 22:16
Het is weer een kunstwerkje Tom
macslot on Fri 08 Aug 2014, 10:09
Dit is weer zo'n hele mooie Ton, compliment en groet, Marianne
Arina van Veen on Fri 08 Aug 2014, 10:27
Bijzonder spectaculair, Ton!! Enorm knap. mvg Arina
peter wijn on Fri 08 Aug 2014, 11:07
geweldig beeld heerlijk die verdeling van de spetters (alsof het een meeuwtje is)
Gerard Visser on Fri 08 Aug 2014, 11:24
Weer grote klasse dit. Ga er maar aanstaan! gr G
Marie-José Boon on Fri 08 Aug 2014, 12:05
Het gaat zo snel dat je het met je ogen haast niet kan volgen, en dan dit ook nog eens met je camera vast weten te leggen is toch wel heel bijzonder. Prachtig. Groet Marie-José
Kees Kroon on Fri 08 Aug 2014, 13:36
Een schitterend moment en knap bewerkt! Gr, Kees
pietwil on Fri 08 Aug 2014, 17:11
Heel knap Ton,moet je echt snel zijn. Gr:Pieter.
Monika on Sun 10 Aug 2014, 16:40
Wow, dit zie ik nu pas. Wat een mooie actie met heerlijk sprankelende druppels in de lucht! Monika
Mike Koopmans on Mon 11 Aug 2014, 14:27
Spectaculair! Heel fraai. Groeten, Mike
keesvanderklauw  on Mon 11 Aug 2014, 14:59
Opnieuw een knap stukje fotografie Ton. Groet kees.