Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Gaaf zeg Very Happy

Gr,
Marco

Top zoals we van Dopp gewend zijn. Hopelijk kan ik er ooit in mijn 'carriere' ooit zoééntje maken.

Geweldig Ton, wat een mooi moment! Erg gaaf met al dat opspetterende water.
Oogje ziet er wat vreemd uit, iets mee gedaan?
Schaduw van het visje op de borst is geweldig.

Groet, Thijs

"snel even een fotootje maken"...
En "wel leuk" die schaduw.
Gelukkig heb je ons al eens verteld hoeveel werk en voorbereiding hier achter zit, anders zou ik mijn camera aan de wilgen hangen.

Wat een prachtplaat!!

Alle respect,
Bert

Heel fraai en dynamisch. Leuk, die schaduw van het visje.

Wederom buitengewoon.
Ooit zal ik wel weer eens horen op een lezing hoe je dit weer voor elkaar hebt gekregen maat ik ben bang dat ik het al weet, je hebt een vijver gecreëerd voor de ijsvogel !?
Gr. Frits

Ton, hoe krijg je het weer voor elkaar. Prachtig.
Groet, Eric

Prachtig! De schaduw van het visje in de snavel is idd erg mooi! Geweldig sfeertje.
Heel knap vastgelegd; complimenten!

Gr, Anneke

Ton Ton,
Prachtige foto.
Diepe buiging voor jou hier in Friesland.
Hans Tamminga Joure

Onwaarachtig mooi, gefeliciteerd,

groet, Ane

Dit is echt knap gedaan, zeker als je weet hoe snel dit allemaal gaat,
Complimenten.
Groet, Harry

Het is weer een kunstwerkje Tom

Dit is weer zo'n hele mooie Ton, compliment en groet,
Marianne

Bijzonder spectaculair, Ton!! Enorm knap.

mvg Arina

geweldig beeld
heerlijk die verdeling van de spetters
(alsof het een meeuwtje is)

Weer grote klasse dit.
Ga er maar aanstaan!
gr
G

Het gaat zo snel dat je het met je ogen haast niet kan volgen, en dan dit ook nog eens met je camera vast weten te leggen is toch wel heel bijzonder. Prachtig.
Groet Marie-José

Een schitterend moment en knap bewerkt!
Gr, Kees

Heel knap Ton,moet je echt snel zijn.

Gr:Pieter.

Wow, dit zie ik nu pas. Wat een mooie actie met heerlijk sprankelende druppels in de lucht!

Monika

Spectaculair! Heel fraai.

Groeten,

Mike

Opnieuw een knap stukje fotografie Ton.

Groet kees.

:
 
Page 1 of 1