Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Marie-José Boon on Thu 07 Aug 2014, 19:29
Dat is stil genieten, zo mooi die zachte kleuren en het mooie licht. Groet Marie-José
Rinus van der Reest on Thu 07 Aug 2014, 19:56
Een golden beauty Henk! Rinus
Wil Doorn-Meijne on Thu 07 Aug 2014, 20:36
Zo mooi! Groet Wil
LeerdammerKees on Thu 07 Aug 2014, 20:44
Schitterend Henk! 'Stille hoop' heet dat dan Groet Kees
Eric van Roon on Thu 07 Aug 2014, 20:45
Staat er mooi op, Henk. Weer in zacht licht, daar heb je op je stek patent op, zo lijkt het. Groet, Eric
Anneke66 on Thu 07 Aug 2014, 20:58
O wat is dit mooi! Die achtergrond is fenomenaal! Complimenten! Gr, Anneke
H.van Emden on Thu 07 Aug 2014, 21:17
Zo mooi zie je ze maar zelden, wat een pracht plaat Henk, Groet, Harry
anevanrees on Thu 07 Aug 2014, 21:19
Weer een erg aansprekende foto, Henk, een mooie soort in een frisgroene omgeving, groet, Ane
Tom Verhulst on Thu 07 Aug 2014, 21:25
Mooie soort in een hele mooie setting. Fraai !. Tom
P.Teune on Thu 07 Aug 2014, 22:07
sprookjesachtig!
Servan@40 on Fri 08 Aug 2014, 0:32
Prachtig. Groeten, Servan
AntonT on Fri 08 Aug 2014, 9:49
heel fraai, mooi licht op de plevier. ,,Gouden" moment ! groet Anton
macslot on Fri 08 Aug 2014, 10:06
Prachtplaat, groet, Marianne
Gerard Visser on Fri 08 Aug 2014, 10:16
Briljant Henk! Licht, achtergrond met die bloemetjes, en de belletjes op het water, allemaal prachtig. gr G
Arina van Veen on Fri 08 Aug 2014, 10:48
Heel mooi, Henk met een fraai achtergrond. Vaker een wens doen ha! mvg Arina
gavisser on Fri 08 Aug 2014, 14:15
Hi is weer prachtig Henk. gr Gerke.
pietwil on Fri 08 Aug 2014, 17:10
Wat een plaatje Henk en hij komt ook zo mooi los uit de foto. Klasse. Gr:Pieter.
rian on Fri 08 Aug 2014, 17:48
Misschien boven een randje er af en onder er bij als dat mogelijk is. Maar ook zo vind ik het een mooi plaatje, zoals vele van je foto's daar in Friesland. Ook een Nominatie van mij. Gr.Rian