Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Dat is stil genieten, zo mooi die zachte kleuren en het mooie licht.
Groet Marie-José

Zo mooi!

Groet Wil

Schitterend Henk! 'Stille hoop' heet dat dan Wink

Groet Kees

Staat er mooi op, Henk. Weer in zacht licht, daar heb je op je stek patent op, zo lijkt het.
Groet, Eric

O wat is dit mooi! Die achtergrond is fenomenaal!
Complimenten!

Gr, Anneke

Zo mooi zie je ze maar zelden, wat een pracht plaat Henk,
Groet, Harry

Weer een erg aansprekende foto, Henk, een mooie soort in een frisgroene omgeving,


groet, Ane

sprookjesachtig!

Prachtig.
Groeten, Servan

heel fraai, mooi licht op de plevier. ,,Gouden" moment !

groet Anton

Prachtplaat, groet, Marianne

Briljant Henk!
Licht, achtergrond met die bloemetjes, en de belletjes op het water, allemaal prachtig.
gr
G

Heel mooi, Henk met een fraai achtergrond. Vaker een wens doen ha!

mvg Arina

Hi is weer prachtig Henk.

gr Gerke.

Wat een plaatje Henk en hij komt ook zo mooi los uit de foto.
Klasse.

Gr:Pieter.

Misschien boven een randje er af en onder er bij als dat mogelijk is.
Maar ook zo vind ik het een mooi plaatje, zoals vele van je foto's daar in Friesland. Ook een Nominatie van mij. Gr.Rian

:
 
Page 1 of 1