Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
steven v d b on Thu 07 Aug 2014, 23:44
Fantastische foto! Nomi volgt. Gr, Steven
Frits Stoekenbroek on Fri 08 Aug 2014, 7:07
Dit is wel heeeeel knap en ook erg mooi. Gr. Frits
Gert-Jan Cromwijk  on Fri 08 Aug 2014, 9:50
prachtig shot, oogt voor mij iets te licht misschien (kan ook aan mijn scherm liggen). GJ
Arina van Veen on Fri 08 Aug 2014, 10:44
Knappe en mooie opname! mvg Arina
Bor on Fri 08 Aug 2014, 10:49
Wat een overkill, die vlinder. Alsof zo'n bijeneter van zichzelf al niet genoeg kleur in een foto brengt.
Micha Schipper on Fri 08 Aug 2014, 10:49
Heel knap gemaakt! Prachtige foto. Gr van Micha
pietwil on Fri 08 Aug 2014, 17:12
Wat een geweldige foto,zeker een nomi waard. Gr:Pieter.
Bert Ooms  on Fri 08 Aug 2014, 18:24
Schitterend, zo frontaal. Razend moeilijk. Complimenten!! Bert
thijsglastra  on Mon 11 Aug 2014, 10:28
Knappe opname!! Geweldig mooi. Groet, Thijs
Anneke66 on Mon 11 Aug 2014, 10:52
Wat mooi met die vlinder in z'n snavel! Knap gedaan! Gr, Anneke
Mike Koopmans on Mon 11 Aug 2014, 14:28
Geweldig beeld zeg en prachtig scherp. Groeten, Mike