Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Fantastische foto! Nomi volgt.

Gr, Steven

Dit is wel heeeeel knap en ook erg mooi.
Gr. Frits

prachtig shot, oogt voor mij iets te licht misschien (kan ook aan mijn scherm liggen).
GJ

Knappe en mooie opname!

mvg Arina

Wat een overkill, die vlinder. Alsof zo'n bijeneter van zichzelf al niet genoeg kleur in een foto brengt. Very Happy

Heel knap gemaakt! Prachtige foto.

Gr van Micha

Wat een geweldige foto,zeker een nomi waard.

Gr:Pieter.

Schitterend, zo frontaal. Razend moeilijk.
Complimenten!!
Bert

Knappe opname!! Geweldig mooi.

Groet, Thijs

Wat mooi met die vlinder in z'n snavel! Knap gedaan!

Gr, Anneke

Geweldig beeld zeg en prachtig scherp.

Groeten,

Mike

:
 
Page 1 of 1