Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke foto, hij ziet er wel dik uit!

Gr, Steven

Sneu voor je dat je je niet kon installeren bij de woon- en verblijfplaats van de steenuiltjes; maar dit is ook een geweldig mooi beeld vind ik! Ik krijg bij zo'n beeld altijd het gevoel dat ik er zelf bij sta. Dat is toch genieten? Hij heeft idd een lief bol buikje!

Gr, Anneke

Uil op afstand hier absoluut geen bezwaar, de combinatie met de omgeving maakt dit een heel prettige foto om naar te kijken. Mooie compositie van gemaakt.

Groet,
Sieb

Mooi met de omgeving erbij, het lijkt inderdaad wel een bierbuikje haha.

Groet,

Jeffrey

Ha wat een dik uiltje, leuk hoor.
Mooie foto met omgeving, hou er wel van.

Groet,
Michel

Ook andere recente foto's bewijzen dat het inderdaad niet nodig is om altijd maar Steenuilen beeldvullend te fotograferen.
Deze en andere landschappelijke plaatjes zorgen voor de nodige variatie.
gr
G

:
 
Page 1 of 1