Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Peter Stam on Sat 09 Aug 2014, 20:31
Spooky! Gr, Peter
Gerard Visser on Sat 09 Aug 2014, 21:10
Op de thumb lijkt het zo'n zuidelijk Noord-Amerikaans moeras (als je begrijpt wat ik bedoel), vol met baardmossen en alligators. Maar Bargerveen is ook mooi hoor Spannend plaatje, derhalve. gr G
Eric van Roon on Sat 09 Aug 2014, 21:11
Ik vind het eigenlijk wel een inzending die in de maandopdracht had gepast. Ik had precies dezelfde indruk als Gerard hierboven aangeeft: een Amerikaans moeras. Leuk. Groet, Eric
peter wijn on Sat 09 Aug 2014, 21:14
leuk (zie Gerard)
Hendrik van Kampen  on Sat 09 Aug 2014, 21:16
Schitterend (zie Gerard)
H.van Emden on Sat 09 Aug 2014, 21:31
Geweldige opname, mooie natuurlijke setting, groet, Harry
josephine on Sat 09 Aug 2014, 22:38
Gaaf! (zie Gerard) grtz, josephine
Anneke66 on Sat 09 Aug 2014, 23:01
Apart beeld! (zie Gerard) Gr, Anneke
LeerdammerKees on Sun 10 Aug 2014, 0:48
Prachtig! (zie Gerard) Groet Kees
P.Teune on Sun 10 Aug 2014, 5:14
wow (zie Gerard)
AntonT on Sun 10 Aug 2014, 10:22
Prachtige foto van de Dodaars in deze mangrove-achtige sfeer ! Groet Anton
Arina van Veen on Sun 10 Aug 2014, 10:47
Pracht gezicht in dit moeras. Heel mooi vastgelegd. mvg Arina
loek van de Leur on Sun 10 Aug 2014, 11:18
Lekker druk en toch mooi vrij. Vg Loek
Wil Doorn-Meijne on Sun 10 Aug 2014, 15:12
Bijzondere foto, aparte sfeer, erg mooi! groet Wil
anevanrees on Sun 10 Aug 2014, 16:06
Mooi sfeertje, groet, Ane
Bert Ooms  on Sun 10 Aug 2014, 18:45
Zie Gerard ( ) Ja de Swamps bij New Orléans zijn ook wel mooi... Bedankt voor alle reacties mensen! Bert
advanduren on Sun 10 Aug 2014, 21:14
Spannende compositie met mooie dieptewerking. Gr., Ad
sieb on Mon 11 Aug 2014, 20:56
Even weg geweest en zie nu deze foto, Wat is-t-ie-ontzettend-mooi. Groet, Sieb
Arjan Esschendal on Wed 13 Aug 2014, 17:58
Helemaal mijn ding. Ik kom geregeld in Bargerveen maar nooit in me opgekomen zo'n soort foto te maken.