Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Wauw! Mooier kan bijna niet!
Complimenten! (nomi volgt nog)

Gr, Anneke

De weerspiegeling is bijna scherper dan de vogel zelf......
Knap hoor.

Rob

Prachtig, omgeving werkt erg goed mee Henk.

Werd er een beetje stil van Henk! Heb eens heerlijk zitten genieten van deze! ( Denk dat ik maar stop Embarassed )
Gr, Kees

Echt briljant Henk!
Nominatie volgt, wat een mooie foto!
gr
G

Sprookjesachtig mooi!

groet Wil

ze worden steeds mooier...absolute topper! (nominaties op...zucht)

Schitterend Henk!

Groet,
Bert

Wat een schitterende foto zeg! petje af!!!

Dikverdiende nominatie van mij...

Gr. Eelco

Prachtige opname van de overloper in deze setting.
Vooral die groene waterplanten. Erg mooi.
Wel jammer dat de foto een fractie naar links kantelt.
Toch zou ik deze graag zelf gemaakt hebben met die weerspiegeling.
Proficiat.

Groeten Frank

Heel fraai deze oeverloper in een groene spiegelende oase,

Groet, Ane

Zucht.... wat een heerlijk plaatje..... lag ik daar maar....

eh.... groeit daar prei in de achtergrond?

Monika

Mooi! Wat een spiegeling, prachtig.
Groet, Eric

Wat een droom setting! Prachtig!

Groet,

Paul

Bijzonder fraaie setting Henk, complimenten!!

Groet, Thijs

Niet alleen die oeverloper heeft een mooi plekje uitgezocht.
Daar vandaan waar jij hebt gestaan of gelegen was zeker niet verkeerd, Prachtig.
Groet Marie-José

Fromidabel Henk!
Wat een setting met bijpassende weerspiegeling.
Grote complimenten!

Groet, Johan

prachtige plaat ,mooi geheel.

gr Alfred.

Heel fraai.

Groet Kees

Werkelijk super Henk !
Je daar wel een fantastisch plekje zeg, jaloers ??

Groetjes Ton

Van een buitengewone schoonheid Henk

kees

Prachtig Henk!

Wat een plek, wat een foto en natuurlijk wat een fotograaf, top,
groet, Marianne

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next