Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kruisje2000 on Sun 10 Aug 2014, 13:43
Adembenemend mooi, Henk! Dit is topfotografie! Compliment en nomi! Gr. Harry
Anneke66 on Sun 10 Aug 2014, 13:45
Wauw! Mooier kan bijna niet! Complimenten! (nomi volgt nog) Gr, Anneke
RobvdR on Sun 10 Aug 2014, 14:07
De weerspiegeling is bijna scherper dan de vogel zelf...... Knap hoor. Rob
Hendrik van Kampen  on Sun 10 Aug 2014, 14:10
Prachtig, omgeving werkt erg goed mee Henk.
Kees Kroon on Sun 10 Aug 2014, 14:43
Werd er een beetje stil van Henk! Heb eens heerlijk zitten genieten van deze! ( Denk dat ik maar stop ) Gr, Kees
Gerard Visser on Sun 10 Aug 2014, 14:49
Echt briljant Henk! Nominatie volgt, wat een mooie foto! gr G
Wil Doorn-Meijne on Sun 10 Aug 2014, 14:59
Sprookjesachtig mooi! groet Wil
P.Teune on Sun 10 Aug 2014, 15:12
ze worden steeds mooier...absolute topper! (nominaties op...zucht)
Bert Ooms  on Sun 10 Aug 2014, 15:29
Schitterend Henk! Groet, Bert
eelcojj on Sun 10 Aug 2014, 15:31
Wat een schitterende foto zeg! petje af!!! Dikverdiende nominatie van mij... Gr. Eelco
Frank Kremer on Sun 10 Aug 2014, 15:37
Prachtige opname van de overloper in deze setting. Vooral die groene waterplanten. Erg mooi. Wel jammer dat de foto een fractie naar links kantelt. Toch zou ik deze graag zelf gemaakt hebben met die weerspiegeling. Proficiat. Groeten Frank
anevanrees on Sun 10 Aug 2014, 15:40
Heel fraai deze oeverloper in een groene spiegelende oase, Groet, Ane
Monika on Sun 10 Aug 2014, 16:16
Zucht.... wat een heerlijk plaatje..... lag ik daar maar.... eh.... groeit daar prei in de achtergrond? Monika
Eric van Roon on Sun 10 Aug 2014, 16:21
Mooi! Wat een spiegeling, prachtig. Groet, Eric
paulkorver on Sun 10 Aug 2014, 16:53
Wat een droom setting! Prachtig! Groet, Paul
thijsglastra  on Sun 10 Aug 2014, 16:58
Bijzonder fraaie setting Henk, complimenten!! Groet, Thijs
Marie-José Boon on Sun 10 Aug 2014, 17:03
Niet alleen die oeverloper heeft een mooi plekje uitgezocht. Daar vandaan waar jij hebt gestaan of gelegen was zeker niet verkeerd, Prachtig. Groet Marie-José
Johan Scholtens on Sun 10 Aug 2014, 18:40
Fromidabel Henk! Wat een setting met bijpassende weerspiegeling. Grote complimenten! Groet, Johan
Alfred Berkhof on Sun 10 Aug 2014, 19:17
prachtige plaat ,mooi geheel. gr Alfred.
LeerdammerKees on Sun 10 Aug 2014, 20:42
Heel fraai. Groet Kees
Ton Döpp on Sun 10 Aug 2014, 22:07
Werkelijk super Henk ! Je daar wel een fantastisch plekje zeg, jaloers ?? Groetjes Ton
keesvanderklauw  on Mon 11 Aug 2014, 5:05
Van een buitengewone schoonheid Henk kees
A.J. de Haan on Mon 11 Aug 2014, 7:11
Prachtig Henk!
macslot on Mon 11 Aug 2014, 9:11
Wat een plek, wat een foto en natuurlijk wat een fotograaf, top, groet, Marianne
Tom Verhulst on Mon 11 Aug 2014, 11:06
Schitterende foto, Henk. Alles klopt, bijzonder mooi. Tom