Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Heel erg mooi Thijs! Ik heb er van de week ook een avond aan gewijd, maar heb niet dit resultaat kunnen krijgen. Chapeau met deze prachtplaat! Ze zijn niet makkelijk weet ik uit ervaring!

Gr. Eelco

Een topper, Thijs, helemaal vrij en in prachtig licht, gefeliciteerd,

groet, Ane

Prachtig! Wat een mooi licht.

Groeten Frank

Mooie opname zo tussen het riet en een mooi laag standpunt.
Groet Marie-José

Zo Thijs goed dat je erbij gaan liggen ben! Die lage standpunten zijn het mooiste! Prachtig hoor! Nomi komt nog!
Gr, Kees

» Last edited by Kees Kroon on Sun 10 Aug 2014, 19:27; edited 1 time in total

Erg mooi Thijs!

Grtz. Matt

Schitterende foto, Thijs. Porseleinhoen mooi vol in beeld vanuit een laag standpunt. Mooi belicht. Fraaie uitsnede. Ik vind deze foto een nominatie waard.

Groet,

Leo

Schitterend hoe je deze prachtvogel hebt vastgelegd! Erg mooi van kleur.

Gr, Anneke

Wat een mooie vogel, nog nooit gezien. Fraai het lage standpunt, goed dat dat ke gelukt is. Voor het zelfde was de vogel gevlogen.

Erg mooi licht ook.

Groet Wil

wat is ie mooi Thijs

Zo, goedemorgen, die staat. Gefeliciteerd met deze wel heel mooie vrije opname van het porseleinhoen.
Groet, Eric

Hallo Thijs,
Schitterend gefotografeerd. Mooi belicht, fraaie kleuren en dan ook nog helemaal vrij kunnen vastleggen. Gaaf man.
hoi henk

Topmoment met deze topvogel!
Proficiat met het resultaat Thijs.

Groet, Johan

Prachtig Thijs!
Mooi je kans gecreëerd en goed gebruikt!

(Iets meer ruimte boven zou ik wel mooier vinden geloof ik)

Proficiat!
Bert

geweldige plaat ,fraai licht en mooi laag standpunt.

gr Alfred.

Echt mazzel dat hij op zo'n mooi open plekje kwam zitten, en dat hij daarbij ook nog eens zo fraai de lens in keek op zo'n korte afstand.
Proficiat met deze prachtige foto!

Groeten, Joachim.

Prachtig Thijs! Een foto waarin alles klopt, haarscherp, mooi licht en standpunt en ook nog op de plek waar je hem wilde hebben, Top!

Groet Kees

Prachtig werk!

Gr David

Werkelijk SUPERMOOI Thijs!

Groetjes van R&G

Top Thijs. Het wachten en het vele geduld meer dan waard.
groet Wies

Mooi , mooi, dit zijn de momenten waar je op wacht en je hebt je kans goed benut!

Groet Ton

Fraai vastgelegd Thijs dit tafereel.
En ook nog een mooie soort die al de moeite volledig waard is.

kees

Ja prachtig Thijs!
Fraai licht en mooie omgeving erbij, topprertje!

Groet,
Arné

Staat er schitterend op, buitenkans prima benut!

Gr, Steven

Staat er schitterend op, buitenkans prima benut!

Gr, Steven

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next