Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
eelcojj on Sun 10 Aug 2014, 16:54
Heel erg mooi Thijs! Ik heb er van de week ook een avond aan gewijd, maar heb niet dit resultaat kunnen krijgen. Chapeau met deze prachtplaat! Ze zijn niet makkelijk weet ik uit ervaring! Gr. Eelco
anevanrees on Sun 10 Aug 2014, 16:57
Een topper, Thijs, helemaal vrij en in prachtig licht, gefeliciteerd, groet, Ane
Frank Kremer on Sun 10 Aug 2014, 17:03
Prachtig! Wat een mooi licht. Groeten Frank
Marie-José Boon on Sun 10 Aug 2014, 17:14
Mooie opname zo tussen het riet en een mooi laag standpunt. Groet Marie-José
Kees Kroon on Sun 10 Aug 2014, 17:16
Zo Thijs goed dat je erbij gaan liggen ben! Die lage standpunten zijn het mooiste! Prachtig hoor! Nomi komt nog! Gr, Kees
Mattias Hofstede on Sun 10 Aug 2014, 17:23
Erg mooi Thijs! Grtz. Matt
Leo Tukker on Sun 10 Aug 2014, 17:25
Schitterende foto, Thijs. Porseleinhoen mooi vol in beeld vanuit een laag standpunt. Mooi belicht. Fraaie uitsnede. Ik vind deze foto een nominatie waard. Groet, Leo
Anneke66 on Sun 10 Aug 2014, 17:29
Schitterend hoe je deze prachtvogel hebt vastgelegd! Erg mooi van kleur. Gr, Anneke
Wil Doorn-Meijne on Sun 10 Aug 2014, 17:30
Wat een mooie vogel, nog nooit gezien. Fraai het lage standpunt, goed dat dat ke gelukt is. Voor het zelfde was de vogel gevlogen. Erg mooi licht ook. Groet Wil
Wilfried Solarz on Sun 10 Aug 2014, 17:31
wat is ie mooi Thijs
Eric van Roon on Sun 10 Aug 2014, 17:33
Zo, goedemorgen, die staat. Gefeliciteerd met deze wel heel mooie vrije opname van het porseleinhoen. Groet, Eric
Henk Laverman on Sun 10 Aug 2014, 17:38
Hallo Thijs, Schitterend gefotografeerd. Mooi belicht, fraaie kleuren en dan ook nog helemaal vrij kunnen vastleggen. Gaaf man. hoi henk
Johan Scholtens on Sun 10 Aug 2014, 18:42
Topmoment met deze topvogel! Proficiat met het resultaat Thijs. Groet, Johan
Bert Ooms  on Sun 10 Aug 2014, 18:50
Prachtig Thijs! Mooi je kans gecreëerd en goed gebruikt! (Iets meer ruimte boven zou ik wel mooier vinden geloof ik) Proficiat! Bert
Alfred Berkhof on Sun 10 Aug 2014, 19:15
geweldige plaat ,fraai licht en mooi laag standpunt. gr Alfred.
Joachim Pintens on Sun 10 Aug 2014, 19:36
Echt mazzel dat hij op zo'n mooi open plekje kwam zitten, en dat hij daarbij ook nog eens zo fraai de lens in keek op zo'n korte afstand. Proficiat met deze prachtige foto! Groeten, Joachim.
LeerdammerKees on Sun 10 Aug 2014, 20:17
Prachtig Thijs! Een foto waarin alles klopt, haarscherp, mooi licht en standpunt en ook nog op de plek waar je hem wilde hebben, Top! Groet Kees
david on Sun 10 Aug 2014, 21:13
Prachtig werk! Gr David
Renée en George on Sun 10 Aug 2014, 21:24
Werkelijk SUPERMOOI Thijs! Groetjes van R&G
Wies Vink on Sun 10 Aug 2014, 21:36
Top Thijs. Het wachten en het vele geduld meer dan waard. groet Wies
Ton Döpp on Sun 10 Aug 2014, 22:09
Mooi , mooi, dit zijn de momenten waar je op wacht en je hebt je kans goed benut! Groet Ton
keesvanderklauw  on Mon 11 Aug 2014, 5:10
Fraai vastgelegd Thijs dit tafereel. En ook nog een mooie soort die al de moeite volledig waard is. kees
Arne Roest on Mon 11 Aug 2014, 5:46
Ja prachtig Thijs! Fraai licht en mooie omgeving erbij, topprertje! Groet, Arné
steven v d b on Mon 11 Aug 2014, 5:49
Staat er schitterend op, buitenkans prima benut! Gr, Steven