Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Geweldige foto Edward, 2 op een (heel mooi) stokkie ! Wink
Mooie uitsnede en leuk dat ze naar elkaar kijken.
Schitterend.

Groet, Thijs

Hij is prachtig, fraaie kleuren , een mooie tak en de interactie,

Groet, Ane

ik hoor haar zeggen:
dan graag ik nog een eindje verder

Tja, als ze geen visje aanbied zal ze toch nog wat langer op het houtje/stokje moeten bijten Smile
Gr. Frits

Zal maar bij deze beginnen! Wat een foto!
Gr, Kees

Ziet er natuurlijk prachtig uit, maar wat mij betreft wel iets te veel van het goede?
Ik heb zulke takjes nog nooit bij ons langs de beken aan getroffen Wink

Quote:
Ik heb zulke takjes nog nooit bij ons langs de beken aan getroffen Wink


Deze is ook niet genomen bij jouw langs de beken... Wink

Edward

Zo zou ik ze ook wel willen vastleggen.
Misschien nog een fractie meer ruimte om de ijsvogels?
Mits dat mogelijk is natuurlijk.

Groeten Frank

Een toppertje Edward

Mooi plaatje zo, Edward.

Groet,

Leo

Ben benieuwd naar het visje, jong zalmpje ?? Wink

Zo dan, doe er maar twee!
Je maakt me wel jaloers hoor Edward, wat een kanjer van een opname.
Man en vrouw op 1 foto, haarscherp en fijn licht.
Wat wil je nog meer...

Groet, Johan

Wat een foto,geweldig mooi scherp en een mooi takje.
Nomi! Very Happy

Grt,Ben

Klasse Edward! Het takje wordt zo steeds mooier Wink

Groet Kees

jaloersmakend mooi !

Prachtige ijsvogels op deze supermooie tak. Hij had van mij iets ruimer gesneden gemogen. Ook een fantastische achtergrond!

Groet,
Reinder

Schitterende opname Edward!
Mooi zacht licht en wat zitten ze op een mooie plek.

Groet,
Arné

Ze zitten er 'warmpjes' bij Edward, mooie foto!

Gr, Erik

Prachtig Edward, goed gelukt.

Groet,
Michel

Topfotografie, alles klopt... Shocked
Groet
Roland

Over het takje kun je van mening verschillen, maar over de kwaliteit van de foto en het moment niet!
Prachtig.
gr
G

Top!!

Gr, Rijn

Prachtige setting. Beide vogels mooi scherp. Fraaie tak met mos. Mooi totaal beeld.
Groet,
Robert

Wat een feestelijk beeld met al die mooie kleuren op die fraai versierde tak.

Complimenten!
Bert

Ik vind de combinatie van die tak met de ijsvogels eigenlijk best lelijk. Ik zou eerder haakbekken verwachten op zulke stronkjes.

Links zou ik de tak iets aansnijden voor een wat meer vloeiende lijn van de tak die door de foto loopt.

Ik zie dat je wat aan het bewerken bent geweest. Ben benieuwd waarom?

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next