Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
thijsglastra  on Sun 10 Aug 2014, 16:52
Geweldige foto Edward, 2 op een (heel mooi) stokkie ! Mooie uitsnede en leuk dat ze naar elkaar kijken. Schitterend. Groet, Thijs
anevanrees on Sun 10 Aug 2014, 16:59
Hij is prachtig, fraaie kleuren , een mooie tak en de interactie, Groet, Ane
peter wijn on Sun 10 Aug 2014, 17:04
ik hoor haar zeggen: dan graag ik nog een eindje verder
Frits Stoekenbroek on Sun 10 Aug 2014, 17:13
Tja, als ze geen visje aanbied zal ze toch nog wat langer op het houtje/stokje moeten bijten Gr. Frits
Kees Kroon on Sun 10 Aug 2014, 17:14
Zal maar bij deze beginnen! Wat een foto! Gr, Kees
michiel schaap on Sun 10 Aug 2014, 17:14
Ziet er natuurlijk prachtig uit, maar wat mij betreft wel iets te veel van het goede? Ik heb zulke takjes nog nooit bij ons langs de beken aan getroffen
Edward van Altena on Sun 10 Aug 2014, 17:15
Frank Kremer on Sun 10 Aug 2014, 17:30
Zo zou ik ze ook wel willen vastleggen. Misschien nog een fractie meer ruimte om de ijsvogels? Mits dat mogelijk is natuurlijk. Groeten Frank
Wilfried Solarz on Sun 10 Aug 2014, 17:30
Een toppertje Edward
Leo Tukker on Sun 10 Aug 2014, 17:33
Mooi plaatje zo, Edward. Groet, Leo
michiel schaap on Sun 10 Aug 2014, 17:35
Ben benieuwd naar het visje, jong zalmpje ??
Johan Scholtens on Sun 10 Aug 2014, 18:44
Zo dan, doe er maar twee! Je maakt me wel jaloers hoor Edward, wat een kanjer van een opname. Man en vrouw op 1 foto, haarscherp en fijn licht. Wat wil je nog meer... Groet, Johan
PEARL JAM on Sun 10 Aug 2014, 19:57
Wat een foto,geweldig mooi scherp en een mooi takje. Nomi! Grt,Ben
LeerdammerKees on Sun 10 Aug 2014, 20:14
Klasse Edward! Het takje wordt zo steeds mooier Groet Kees
bobross on Sun 10 Aug 2014, 21:14
jaloersmakend mooi !
Reinder on Sun 10 Aug 2014, 21:30
Prachtige ijsvogels op deze supermooie tak. Hij had van mij iets ruimer gesneden gemogen. Ook een fantastische achtergrond! Groet, Reinder
Arne Roest on Mon 11 Aug 2014, 5:48
Schitterende opname Edward! Mooi zacht licht en wat zitten ze op een mooie plek. Groet, Arné
erikruiterman on Mon 11 Aug 2014, 5:57
Ze zitten er 'warmpjes' bij Edward, mooie foto! Gr, Erik
deBeer on Mon 11 Aug 2014, 7:45
Prachtig Edward, goed gelukt. Groet, Michel
FRANCOIS roland on Mon 11 Aug 2014, 12:17
Topfotografie, alles klopt... Groet Roland
Gerard Visser on Mon 11 Aug 2014, 14:52
Over het takje kun je van mening verschillen, maar over de kwaliteit van de foto en het moment niet! Prachtig. gr G
Rijn Bécude on Mon 11 Aug 2014, 16:27
Top!! Gr, Rijn
Robert Westerhof on Mon 11 Aug 2014, 16:40
Prachtige setting. Beide vogels mooi scherp. Fraaie tak met mos. Mooi totaal beeld. Groet, Robert
Bert Ooms  on Mon 11 Aug 2014, 16:45
Wat een feestelijk beeld met al die mooie kleuren op die fraai versierde tak. Complimenten! Bert
Adri Gr Nuelend on Mon 11 Aug 2014, 16:48
Ik vind de combinatie van die tak met de ijsvogels eigenlijk best lelijk. Ik zou eerder haakbekken verwachten op zulke stronkjes. Links zou ik de tak iets aansnijden voor een wat meer vloeiende lijn van de tak die door de foto loopt. Ik zie dat je wat aan het bewerken bent geweest. Ben benieuwd waarom?