Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
thijsglastra  on Tue 12 Aug 2014, 11:43
Toppertje! Wat een serie Edward, kan je trots op zijn. Goed koesteren! Groet, Thijs
Anneke66 on Tue 12 Aug 2014, 12:21
Heel mooi diagonaal vliegbeeld met de vleugels in de hoeken! Prachtig licht ook en hij steekt mooi af tegen de blauwe lucht. Gr, Anneke
deBeer on Tue 12 Aug 2014, 12:39
Deze is ook heel mooi, vooral door het licht en de houding. Je hebt destijds een hele fraaie serie gemaakt. Ik kan er tot nu toe alleen nog maar van dromen, en naar jouw mooie foto's kijken natuurlijk Groet, Michel
Mike Koopmans on Tue 12 Aug 2014, 12:48
Geweldig licht en prachtig scherp. Top vluchtfoto! Groeten, Mike
pieterbj on Tue 12 Aug 2014, 15:24
Prachtige waarneming en knappe foto Edward ! gr. pieter
Frits Stoekenbroek on Tue 12 Aug 2014, 16:32
Wederom buitengewoon. Volgens mij heeft de uil jou gevonden Gr. Frits
advanduren on Tue 12 Aug 2014, 17:22
Ook al weet je 'm te vinden, dan heb je hem zo nog niet op de plaat. Ik sta er iedere keer weer versteld van, hier kun je alleen maar van dromen. Dikke nomi. Gr., Ad
Marie-José Boon on Tue 12 Aug 2014, 17:47
Dit is toch genieten om hem zo in beeld te krijgen. Prachtig. Groet Marie-José
Adri Gr Nuelend on Tue 12 Aug 2014, 19:04
De warm verlichte onderzijde steekt mooi af tegen het blauwe. De uitsnede vind ik minder spannend. Waarom snijd je je onderwerpen altijd zo krap aan als ik vragen mag Edward?
Edward van Altena on Tue 12 Aug 2014, 19:05
Omdat ik dat mooi vind Adri. De vleugels passen zo mooi diagonaal in beeld en de velduil is lekker close. En soms geef ik wat meer ruimte Toevallig al gezien http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=397932 Met vriendelijke groet, Edward
Kees Kroon on Tue 12 Aug 2014, 19:10
Geweldig! Mooi de diagonale lijn! Helemaal goed! Gr, Kees
Joep Tomlow on Fri 15 Aug 2014, 10:30
Door de houding, avondlicht en algehele kwaliteit is dit al een topfoto, maar dan ook nog eens met deze soort.... top, meer kan ik niet schrijven. Zal me niet verbazen dat deze straks wordt opgenomen in de ansichtkaarten-reeks van uitgeverij Birdpix.