Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Toppertje! Wat een serie Edward, kan je trots op zijn. Goed koesteren!

Groet, Thijs

Heel mooi diagonaal vliegbeeld met de vleugels in de hoeken! Prachtig licht ook en hij steekt mooi af tegen de blauwe lucht.

Gr, Anneke

Deze is ook heel mooi, vooral door het licht en de houding.
Je hebt destijds een hele fraaie serie gemaakt.
Ik kan er tot nu toe alleen nog maar van dromen, en naar jouw mooie foto's kijken natuurlijk Very Happy

Groet,
Michel

Geweldig licht en prachtig scherp. Top vluchtfoto!

Groeten,

Mike

Prachtige waarneming en knappe foto Edward !

gr. pieter

Wederom buitengewoon. Volgens mij heeft de uil jou gevonden Very Happy
Gr. Frits

Ook al weet je 'm te vinden, dan heb je hem zo nog niet op de plaat. Ik sta er iedere keer weer versteld van, hier kun je alleen maar van dromen. Dikke nomi.

Gr.,
Ad

Dit is toch genieten om hem zo in beeld te krijgen.
Prachtig.
Groet Marie-José

De warm verlichte onderzijde steekt mooi af tegen het blauwe. De uitsnede vind ik minder spannend. Waarom snijd je je onderwerpen altijd zo krap aan als ik vragen mag Edward?

Omdat ik dat mooi vind Adri.
De vleugels passen zo mooi diagonaal in beeld en de velduil is lekker close.

En soms geef ik wat meer ruimte
Toevallig al gezien Wink

http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=397932


Met vriendelijke groet,

Edward

» Last edited by Edward van Altena on Tue 12 Aug 2014, 19:09; edited 3 times in total

Geweldig! Mooi de diagonale lijn! Helemaal goed!
Gr, Kees

Door de houding, avondlicht en algehele kwaliteit is dit al een topfoto, maar dan ook nog eens met deze soort.... top, meer kan ik niet schrijven. Zal me niet verbazen dat deze straks wordt opgenomen in de ansichtkaarten-reeks van uitgeverij Birdpix.

:
 
Page 1 of 1