Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Die had je mooi vrij. Prachtige soort. Een paar jaar geleden ben ik er ook een tegen gekomen en ze zijn inderdaad imposant.

Gr. Rijn

Wat een prachtige opname! De kleuren van de Oehoe komen terug in de tak waar hij op zit; erg mooi. Prachtig totaalbeeld.
Complimenten!

Gr, Anneke

Prachtig om te zien deze fraaie uil en wat een heldere kijkers.
En ook nog mooi vrij vastgelegd.

kees

Een mooie foto van deze soort! Zou het volwassen exemplaar ook wel willen zien!
Gr, Kees

Mooi die heldere blik, niet richting fotografe. Altijd mooi dat de vleugels al ontwikkeld zijn terwijl de borst nog deels in het dons zit. Imposante verschijning Inge!

Fantastische ervaring, Inge. Je hebt hem er mooi en vrij op gekregen.

Mooie omgeving in Waterton!

mvg Arina

Quote:
Een mooie foto van deze soort! Zou het volwassen exemplaar ook wel willen zien!
Gr, Kees


Denk dat ik die ook nog wel ga laten zien Kees. Ik laat meestal niet zo heel veel van 1 soort zien maar dit is de eerste juveniele vogel op BP. Volwassenen staan er al op. Maar ik zal eens kijken of ik een mooie heb voor je Wink

Groet, Inge

Quote:
Maar ik zal eens kijken of ik een mooie heb voor je Wink

Doe maar Inge, daar zullen er wel meer blij mee zijn. Ik in ieder geval wel.
Deze is ook erg mooi, eens met Ad over die ogen!
gr
G

@ Gerard hij is wel voor mij hoor! Nou jij mag er ook wel naar kijken!

Dank je Kees, je bent de goedheid zelf Wink

Hahaha grappenmakers. Ik ga mijn best doen.

Hij is schitterend! Wat een mooi beest.

Groet, Thijs

:
 
Page 1 of 1