Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Anneke66 on Tue 12 Aug 2014, 17:50
Wauw dat is geluk hebben! Je hebt hem echt prachtig vastgelegd; ik vind de kleur lucht erachter niet zo verkeerd. Het oog knalt er mooi uit! Echt genieten dit! Takje ernaast is er idd mooi bij. Complimenten! Gr, Anneke
Ad51 on Tue 12 Aug 2014, 18:14
Ik zou ook niet klagen met zo'n buitenkans. Prima foto ondanks de sombere lucht heb je de vogel er gewoon goed opstaan. Groet, Ad.
Kees Kroon on Tue 12 Aug 2014, 18:16
Heb je geen rede toe om te klagen Rijn! Ze zeggen weleens geluk dwing je af Maar het zij je gegund hoor! Staat er toch mooi op! Gr, Kees
Arina van Veen on Tue 12 Aug 2014, 18:19
Wat een geluk! Je hebt er een mooie foto aan overgehouden. mvg Arina
Gerard Visser on Tue 12 Aug 2014, 18:25
Zo Rijn, dan zit het mee hè? Mooie foto, het oog fraai en die grote veerpartijen prima doortekend. gr G
Jan P on Tue 12 Aug 2014, 18:37
Schitterend! Droomsoort om op dergelijke manier te fotograferen. Eerder opgemerkt maar door dit licht knalt oog er uit!
Rinus van der Reest on Tue 12 Aug 2014, 18:51
Alles is al gezegd. Een beauty Rijn. Rinus
Henk Laverman on Tue 12 Aug 2014, 20:05
Hallo Rijn, Het blijft een kwestie van veel vogeluren maken. Dan krijg je meestal ook weleens een unieke vogel voor de lens. Je hebt je kans optimaal benut met deze bijzondere roofvogel en mooie foto. Uniek hoi henk
erikruiterman on Tue 12 Aug 2014, 20:31
Staat nog hoog op mijn lijstje Rijn, erg mooi vastgelegd ondanks het sombere weer. Gr, Erik
joppie on Wed 13 Aug 2014, 9:04
weer een prachtige foto Gr Peter
Tom Verhulst on Wed 13 Aug 2014, 13:18
Een hele mooie Rijn. Fraaie soort. Tom
Marie-José Boon on Wed 13 Aug 2014, 16:47
Zo zeg, en dat komt zo maar plotseling naast je zitten, heel mooi vast gelegd met mooie kleuren en scherp. Groet Marie-José
Piet de Poorter on Fri 15 Aug 2014, 9:52
Schitterend Rijn, geweldige belevenis, jaloersmakend. Vr.gr. Piet.
Joep Tomlow on Fri 15 Aug 2014, 10:21
Wachten op roodborsttapuiten en dan hier mee thuiskomen, dat willen we allemaal denk ik wel Beetje mazzel mag ook wel af en toe, mooi belicht inderdaad tegen de grauwe lucht, goed gedaan.
thijsglastra  on Sat 16 Aug 2014, 9:21
Hij is top Rijn! Gave soort en wat staat die er mooi op!! Groet, Thijs
anevanrees on Sat 16 Aug 2014, 17:20
Zou ik ook zo blij mee zijn. Staat er pico bello op, groet, Ane
Hans Tamminga on Sat 16 Aug 2014, 23:41
Rijn, Van harte gefeliciteerd met deze prachtige opname. Hans Tamminga Joure
nelappelmelk on Wed 20 Aug 2014, 7:57
Heb hem nog nooit zo van dichtbij gezien. Kans goed benut. Groeten Nel