Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Idd niet 1 van je beste foto's, maar wel een primeur. gefeli

Groet Hans

Proficiat met deze primeur! Mooi vogeltje.

Gr, Anneke

Ik wist niet dat je hem überhaupt op de foto had en dat toch best wel redelijk. Misschien dat je aan de omschrijving van de 'plaats' nog Namdapha NP kunt toevoegen.
Groet, Paul

Feli met je zoveelste primeur

Beautiful photo Charly! Going to India must be a real experience.
Alan

:
 
Page 1 of 1