Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Ad51 on Wed 13 Aug 2014, 18:18
Deze ijseend heb je er erg mooi opstaan, mooie compositie, goed scherp en een goede belichting en 's avonds laat gefotografeerd zie ik in de exif. Groet, Ad.
Anneke66 on Wed 13 Aug 2014, 18:28
Prachtig; een vogelstilleven! Complimenten! Gr, Anneke
Marie-José Boon on Wed 13 Aug 2014, 18:51
Met mooie kleuren dommelend in het IJslandse water en met mooi licht. Groet Marie-José
jaapoosterhuis on Wed 13 Aug 2014, 19:36
heel erg mooi! gr. jaap
steven v d b on Wed 13 Aug 2014, 19:59
Prachtig! Gr, Steven
Gerard Visser on Wed 13 Aug 2014, 20:17
Fantastisch! gr G
Olvin on Wed 13 Aug 2014, 20:30
Prachtig rustiek plaatje.
sieb on Wed 13 Aug 2014, 21:18
Een foto waarmee je ons laat genieten van de pracht van deze soort. Ijzige achtergrond doet het goed en is natuurlijk zeer passend bij een ijseend. groet, Sieb
Milihili on Thu 14 Aug 2014, 0:22
Mooi in harmonie. Rustige sfeer & houding, kleuren onderwerp en achtergrond. Fantastisch! Groeten Michiel
keesvanderklauw  on Thu 14 Aug 2014, 11:50
Fraaie opname Luc van deze prachtige soort. kees
FRANCOIS roland on Thu 14 Aug 2014, 13:47
Sublieme opname Luc van dit mannetje IJseend, heel wat anders dan" onze" IJseenden die we hier af en toe zien in de winter, waaronder heel weinig mannetjes... Knap werk! Groet Roland
Hans Overduin on Thu 14 Aug 2014, 14:14
Prachtige soort en een mooie compositie. De Eend steekt mooi af tegen de omgeving! Groet, Hans
Albert Allema on Thu 14 Aug 2014, 15:15
Knappe plaat zeg, haarscherp. Heel mooi van kleur en belichting. Gr Albert.
Joachim Pintens on Thu 14 Aug 2014, 15:37
Heel mooi beeld, Luc! Het wit en het zwart ook erg knap belicht. Groeten, Joachim.
thijsglastra  on Thu 14 Aug 2014, 19:03
Oei wat mooi zeg.. Genieten deze prachtige eendensoort en wat een kleuren ook.. TOP! Groet, Thijs
Eric van Roon on Thu 14 Aug 2014, 21:46
Wat een prachtfoto. De rust, de achtergrond, maar ook prachtige kleuren. Groet, Eric van Roon
Arina van Veen on Fri 15 Aug 2014, 11:38
Een pracht exemplaar. mvg Arina
Frank Kremer on Sun 17 Aug 2014, 14:04
Schitterende sfeer heb je hier. Mooie rustende ijseend. Groeten Frank