Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Deze ijseend heb je er erg mooi opstaan, mooie compositie, goed scherp en een goede belichting en 's avonds laat gefotografeerd zie ik in de exif.
Groet, Ad.

Prachtig; een vogelstilleven!
Complimenten!

Gr, Anneke

Met mooie kleuren dommelend in het IJslandse water en met mooi licht.
Groet Marie-José

heel erg mooi!
gr.
jaap

Prachtig!

Gr, Steven

Fantastisch!
gr
G

Prachtig rustiek plaatje.

Een foto waarmee je ons laat genieten van de pracht van deze soort.
Ijzige achtergrond doet het goed en is natuurlijk zeer passend bij een ijseend.

groet,
Sieb

Mooi in harmonie. Rustige sfeer & houding, kleuren onderwerp en achtergrond. Fantastisch!

Groeten Michiel

Fraaie opname Luc van deze prachtige soort.

kees

Sublieme opname Luc van dit mannetje IJseend, heel wat anders dan" onze" IJseenden die we hier af en toe zien in de winter, waaronder heel weinig mannetjes... Knap werk!
Groet
Roland

Prachtige soort en een mooie compositie. De Eend steekt mooi af tegen de omgeving! Groet, Hans

Knappe plaat zeg, haarscherp.
Heel mooi van kleur en belichting.

Gr Albert.

Heel mooi beeld, Luc!
Het wit en het zwart ook erg knap belicht.

Groeten, Joachim.

Oei wat mooi zeg.. Genieten deze prachtige eendensoort en wat een kleuren ook.. TOP!

Groet, Thijs

Wat een prachtfoto. De rust, de achtergrond, maar ook prachtige kleuren.
Groet, Eric van Roon

Een pracht exemplaar.

mvg Arina

Schitterende sfeer heb je hier.
Mooie rustende ijseend.

Groeten Frank

:
 
Page 1 of 1