Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
thijsglastra  on Thu 14 Aug 2014, 18:51
Hij staat er fraai op! Mooi ook dat de hele plant er op staat. Rechts had ik er nog een reepje afgehaald, maar verder is ie fraai. Groet, Thijs
Leo Tukker on Thu 14 Aug 2014, 19:04
Ben het roerend met je eens dat Lesbos een schitterend eiland is. Ben benieuwd naar je andere foto's. Deze foto belooft veel. Paapje staat er mooi op en je keuze om de gehele plant in beeld te brengen spreekt mij aan. Groet, Leo
sieb on Thu 14 Aug 2014, 19:12
Mooi zo met die plant. Logische uitsnede ook (waarbij ik meega met het reepje van Thijs). Dat draadje glinsterend spinrag is bijna niks, maar ik vind het wel weer heel leuk binnen de foto. Paapje staat er mooi op. Hoor veel goeds over Lesbos, maar ja, je moet kiezen. Groet, Sieb
Arina van Veen on Fri 15 Aug 2014, 11:29
Wat een mooie compositie. Fraaie foto. mvg Arina