Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hij staat er fraai op! Mooi ook dat de hele plant er op staat. Rechts had ik er nog een reepje afgehaald, maar verder is ie fraai.

Groet, Thijs

Ben het roerend met je eens dat Lesbos een schitterend eiland is. Ben benieuwd naar je andere foto's. Deze foto belooft veel. Paapje staat er mooi op en je keuze om de gehele plant in beeld te brengen spreekt mij aan.

Groet,

Leo

Mooi zo met die plant. Logische uitsnede ook (waarbij ik meega met het reepje van Thijs). Dat draadje glinsterend spinrag is bijna niks, maar ik vind het wel weer heel leuk binnen de foto. Paapje staat er mooi op.
Hoor veel goeds over Lesbos, maar ja, je moet kiezen.

Groet,
Sieb

Wat een mooie compositie. Fraaie foto.

mvg Arina

:
 
Page 1 of 1