Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Staat er prachtig op Joachim!
Mooie belichting en die regendruppels geven inderdaad iets extras aan de foto.

Gr, Steven

Mooi sfeertje. Je ziet 'm balen van de regenbui.
camera droog gehouden? Very Happy

Gr. Rijn

Heerlijk beeld zo in die belletjesregen! Zulk weer is het nu eenmaal ook weleens. Maar zo te zien heeft hij er genoeg van!

Gr, Anneke

Hallo Joachim,
Fraaie opname met die dikke regeldruppels. Geeft een bijzonder mooi effect mee.
hoi henk

Mooi zo in de regen Joachim! De kluut is fraai belicht en prachtig scherp.
Mooie, subtiele foto!

Groet, Thijs

Jij stond wel droog Joachim Wink
Vind het een mooie foto!
Gr, Kees

:
 
Page 1 of 1