Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Peter Stam on Fri 15 Aug 2014, 12:17
Lastig scherpstellen denk. De foto is nog aardig scherp met 1/25 en iso 2000! Leuke belevenis. Gr, Peter
Anneke66 on Fri 15 Aug 2014, 12:44
Geweldig als je deze vogels zo kan observeren! Gr, Anneke
P.Teune on Fri 15 Aug 2014, 15:44
prachtig deze!
Wil Doorn-Meijne on Sat 16 Aug 2014, 8:16
Juist door de blaaadjes is het een mooie foto geworden, vind ik tenminste! Leuk om te kunnen zien en vastleggen. Groet Wil
Hendrik van Kampen  on Sun 17 Aug 2014, 19:30
Spannend zo met die blaadjes. Veel meer natuurbeleving in deze foto dan je zonder blaadjes krijgt.
loek van de Leur on Mon 18 Aug 2014, 12:07
Bedankt voor jullie reacties. Hendrik@ de echte natuurbeleving was natuurlijk het terugkomen van de eerste havik, het korte gevecht met een andere havik en het kunnen bekijken van het lostrekken van stukken vlees van de prooi. Al met al een geweldige ervaring om live mee te mogen maken. Loek