Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Lastig scherpstellen denk. De foto is nog aardig scherp met 1/25 en iso 2000! Leuke belevenis.

Gr,

Peter

Geweldig als je deze vogels zo kan observeren!

Gr, Anneke

prachtig deze!

Juist door de blaaadjes is het een mooie foto geworden, vind ik tenminste!
Leuk om te kunnen zien en vastleggen.

Groet Wil

Spannend zo met die blaadjes. Veel meer natuurbeleving in deze foto dan je zonder blaadjes krijgt.

Bedankt voor jullie reacties.
Hendrik@ de echte natuurbeleving was natuurlijk het terugkomen van de eerste havik, het korte gevecht met een andere havik en het kunnen bekijken van het lostrekken van stukken vlees van de prooi. Al met al een geweldige ervaring om live mee te mogen maken.
Loek

:
 
Page 1 of 1