Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooie opname, Thijs. Dan moet je de bessensap in je kleren maar voor lief nemen. De moeite waard, toch? Wink

Gr. Rijn

Hallo Thijs,
Een hele fraaie opname van deze mooie vogel in een schitterende setting. Het lage standpunt geeft de foto extra cachet.
hoi henk

Een hele fijne strakke foto Thijs,mooi van kleur en scherpte.

Gr:Pieter.

Mooie soort fraai zo lekker aan het luieren, die warmte trillingen zijn niet echt te zien.

Gr Annelies

Hij ligt er prachtig bij in een mooi decor! Dat buikschuiven door de besjes heeft je een hele mooie foto opgeleverd.

Gr, Anneke

Dank voor de reacties! Het buikschuiven was het zeker waard!

Groet, Thijs

Mooie foto van deze fraaie soort!

Groeten, Joachim.

www.vooroma.nl geeft aan: "Vlekken van bosbessen kunt u goed weg krijgen met behulp van karnemelk. Week de vlek een tijdje in de karnemelk en spoel de vlek vervolgens eerst met koud en daarna met warm water uit. Een ander goed middeltje is citroensap."
Thijs, doe er je voordeel mee!!

Overigens een mooie foto.
Vg Loek

Haha! Dank je Loek Wink De vlekken zijn er gelukkig in de was uit gegaan. Maar vast een handige tip voor in de toekomst Very Happy

Groet, Thijs

Prachtig Thijs, mooie soort zo in adult kleed en fijn vastgelegd.
gr
G

:
 
Page 1 of 1