Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rijn Bécude on Fri 15 Aug 2014, 19:59
Mooie opname, Thijs. Dan moet je de bessensap in je kleren maar voor lief nemen. De moeite waard, toch? Gr. Rijn
Henk Laverman on Fri 15 Aug 2014, 20:10
Hallo Thijs, Een hele fraaie opname van deze mooie vogel in een schitterende setting. Het lage standpunt geeft de foto extra cachet. hoi henk
pietwil on Fri 15 Aug 2014, 21:18
Een hele fijne strakke foto Thijs,mooi van kleur en scherpte. Gr:Pieter.
Annelies t Hooft on Fri 15 Aug 2014, 22:39
Mooie soort fraai zo lekker aan het luieren, die warmte trillingen zijn niet echt te zien. Gr Annelies
Anneke66 on Sat 16 Aug 2014, 0:41
Hij ligt er prachtig bij in een mooi decor! Dat buikschuiven door de besjes heeft je een hele mooie foto opgeleverd. Gr, Anneke
thijsglastra  on Sat 16 Aug 2014, 21:38
Dank voor de reacties! Het buikschuiven was het zeker waard! Groet, Thijs
Joachim Pintens on Mon 18 Aug 2014, 10:32
Mooie foto van deze fraaie soort! Groeten, Joachim.
loek van de Leur on Mon 18 Aug 2014, 12:12
www.vooroma.nl geeft aan: "Vlekken van bosbessen kunt u goed weg krijgen met behulp van karnemelk. Week de vlek een tijdje in de karnemelk en spoel de vlek vervolgens eerst met koud en daarna met warm water uit. Een ander goed middeltje is citroensap." Thijs, doe er je voordeel mee!! Overigens een mooie foto. Vg Loek
thijsglastra  on Mon 18 Aug 2014, 12:40
Haha! Dank je Loek De vlekken zijn er gelukkig in de was uit gegaan. Maar vast een handige tip voor in de toekomst Groet, Thijs
Gerard Visser on Mon 18 Aug 2014, 18:02
Prachtig Thijs, mooie soort zo in adult kleed en fijn vastgelegd. gr G