Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke waarneming Nol en dito foto.. maar alles daar is toch de moeite van het fotograferen waard Wink ?

Schitterend licht, de aankomende golf geeft mooi diepte aan deze foto.
Groet Sytze

Quote:
zaten ook een 3-tal Dolfijnmeeuwen tussen de kelpbladeren, op zich niet de moeite waard om te fotograferen.


Huh?
Ik denk dat daarover te discussiėren valt, Nol! Wink
Beide soorten zijn prachtig, maar met het mantelmeeuw-achtige uiterlijk van de Kelpmeeuw gaat mijn (fotografische) voorkeur toch uit naar die Dolfijnmeeuwtjes....
Prachtige foto, dat wel!
gr
G

Hallo Gerard,
Fotografische voorkeur hier ok, maar zonder de aanwezigheid van de Kelpmeeuw was volgens mij deze foto aan jou voorbij gegaan.

Gr Nol

Quote:
zonder de aanwezigheid van de Kelpmeeuw was volgens mij deze foto aan jou voorbij gegaan.


Hoi Nol,
dat denk ik nou weer niet. Shame on you
Meeuwen vormen voor mij een speciaal interessegebied, en zeker ook die van de andere continenten!
gr
G

Wat meeuwen betreft, Gerard, daarin lopen wij dan absoluut synchroom.

Mvg Nol

Ik vind de dolfijnmeeuwtjes echt gaaf.
Kelpmeeuw, het zal wel, maar lijkt wel erg veel op de mantelmeeuw wink:

Groet,
Ruud

:
 
Page 1 of 1