Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Hendrik van Kampen  on Sat 16 Aug 2014, 17:24
Grappig, met zelfportret.
Kruisje2000 on Sat 16 Aug 2014, 17:37
Dit was nu een heel grote kanshebber geweest voor de maandopdracht van een paar maand geleden, met als thema "schaduw". Fraai en erg creatief! Gr. Harry
Marie-José Boon on Sat 16 Aug 2014, 17:41
Ze hebben je de ruimte gegeven op het mooi door zonlicht gekleurde strand. Groet Marie-José
Johan Scholtens on Sat 16 Aug 2014, 17:47
Bedankt Harry, maar zo dicht woon ik nou ook weer niet bij het strand... Groet, Johan
Henk Laverman on Sat 16 Aug 2014, 18:14
Hallo Johan, Een creatieve opname met een onderscheidend karakter. Leuk gedaan. hoi henk
Wil Doorn-Meijne on Sat 16 Aug 2014, 18:29
Gaaf, erg origineel en gefeliciteerd! groet Wil
Anneke66 on Sat 16 Aug 2014, 19:02
Super! Wel herkenbaar voor mij: ik maak ook weleens zo'n soort 'selfie' met een aparte ondergrond en allerlei zonnestanden. Maar nooit ben ik op het idee gekomen om daar een vogel aan toe te voegen. Erg origineel! Mooi ook dat jouw schaduw geen vogels raakt. Oh ja, proficiat nog! Gr, Anneke
Wilfried Solarz on Sat 16 Aug 2014, 19:27
creatief Johan goed gezien
P.Teune on Sat 16 Aug 2014, 19:58
errug leuk!...enne ...gefeliciteerd!!
loek van de Leur on Sat 16 Aug 2014, 20:20
Proficiat, grote jongen geworden, zie ik. Leuke selfie. Vg Loek
anevanrees on Sat 16 Aug 2014, 21:14
Leuk feestje zo en gefeliciteerd, groet, Ane
Peter Stam on Sat 16 Aug 2014, 21:52
Wat een spierbonk Gr, Peter
thijsglastra  on Sun 17 Aug 2014, 11:05
Zeer creatief Johan! Mooie compositie, fraai licht en het geheel mooi belicht. Heel onderscheidend. Groet, Thijs
Gerard Visser on Sun 17 Aug 2014, 11:09
Mooi en toch leuk! Bijzonder licht op die meeuwen, waardoor het een soort 'opzetkaakjes' lijken. Proficiat (2x)! gr G
Frank Kremer on Sun 17 Aug 2014, 14:18
Leuke foto. Mooi licht had je hier. Groeten Frank
sieb on Sun 17 Aug 2014, 18:30
Erg leuk. Met de maandopdracht van enige tijd terug heb ik ook iets dergelijks geprobeerd, maar dat lukte van geen kant. Deze is heel fijn. Groet, Sieb
Jan van der Linden on Tue 19 Aug 2014, 12:54
Grappig bedacht en uitgevoerd, Johan! Proficiat nog! Groet Jan