Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Peter Stam on Sun 17 Aug 2014, 5:38
Voor de maandopdracht had ie hoge ogen gegooit denk. Errug fraai. Gr, peter
Ruud Scherpenisse on Sun 17 Aug 2014, 6:32
Mooi totaalbeeld, heerlijk om naar te kijken!
Hendrik van Kampen  on Sun 17 Aug 2014, 7:25
Mooi, dat heb je erg goed gezien. Bedoeling van de foto komt helemaal binnen.
hansziedses on Sun 17 Aug 2014, 8:00
Een torenvalk boven een wolkentoren. Een echte falco supracumulus.
anevanrees on Sun 17 Aug 2014, 8:08
Een leuk idee mooi uitgewerkt, ook met aansprekende tekst, groet, Ane
H.van Emden on Sun 17 Aug 2014, 8:58
Geweldig beeld, het lijkt wel of de opname uit het raam van een vliegtuig gemaakt is, Groet, Harry
Anneke66 on Sun 17 Aug 2014, 9:03
Erg mooi zo de Torenvalk boven die indrukwekkende wolken! Mooie omschrijving ook. Gr, Anneke
Henk Laverman on Sun 17 Aug 2014, 9:08
Hallo Johannes, Sterke compositie en fraai geheel. Hoi henk
Sytze on Sun 17 Aug 2014, 9:26
Veel pix en minimalistisch bird, dat maakt deze foto zo sterk. Heerlijke wolkenpartij en een prachtig silhouet van de valk. Chapeau en groet, Sytze
Ad Sprang on Sun 17 Aug 2014, 9:52
Mooie opbouw met als kers op de taart de TV! Groeten, @d
Leo Tukker on Sun 17 Aug 2014, 10:30
Prachtig! Zeer fraaie compositie. Groet, Leo
thijsglastra  on Sun 17 Aug 2014, 10:31
Hij is gaaf Johannes! Prachtige wolken en dan die Torenvalk die er zo mooi boven vliegt met zn karakteristieke "torenvalk-bid-houding"! Gaaf. Groet, Thijs
Gerard Visser on Sun 17 Aug 2014, 11:10
Wat een sterk beeld! gr G
RobvdR on Sun 17 Aug 2014, 11:33
De nietigheid van een kleine vogel in een grote wereld. Mooi hoor! Rob
sieb on Sun 17 Aug 2014, 14:52
"Über den Wolken Muss die Freiheit wohl grenzenlos sein" Mooi. Groet, Sieb
A.J. de Haan on Sun 17 Aug 2014, 17:14
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Groet, Johannes