Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Voor de maandopdracht had ie hoge ogen gegooit denk.

Errug fraai.

Gr,

peter

» Last edited by Peter Stam on Sun 17 Aug 2014, 5:39; edited 1 time in total

Mooi totaalbeeld, heerlijk om naar te kijken!

Mooi, dat heb je erg goed gezien. Bedoeling van de foto komt helemaal binnen.

Een torenvalk boven een wolkentoren. Een echte falco supracumulus.

Een leuk idee mooi uitgewerkt, ook met aansprekende tekst,

groet, Ane

Geweldig beeld, het lijkt wel of de opname uit het raam van een vliegtuig gemaakt is,

Groet, Harry

Erg mooi zo de Torenvalk boven die indrukwekkende wolken! Mooie omschrijving ook.

Gr, Anneke

Hallo Johannes,
Sterke compositie en fraai geheel.
Hoi henk

Veel pix en minimalistisch bird, dat maakt deze foto zo sterk.
Heerlijke wolkenpartij en een prachtig silhouet van de valk.

Chapeau en groet, Sytze

Mooie opbouw met als kers op de taart de TV!

Groeten,
@d

Prachtig! Zeer fraaie compositie.

Groet,

Leo

Hij is gaaf Johannes! Prachtige wolken en dan die Torenvalk die er zo mooi boven vliegt met zn karakteristieke "torenvalk-bid-houding"!
Gaaf.

Groet, Thijs

Wat een sterk beeld!
gr
G

De nietigheid van een kleine vogel in een grote wereld.
Mooi hoor!

Rob

"Über den Wolken
Muss die Freiheit wohl grenzenlos sein"

Mooi.

Groet,
Sieb

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Groet, Johannes

» Last edited by A.J. de Haan on Sun 17 Aug 2014, 17:14; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1