Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
P.Teune on Sun 17 Aug 2014, 11:46
uniek beeld...heel fraai!!
Jakob Keun on Sun 17 Aug 2014, 11:48
Thijs zo zie je ze niet vaak. Heel mooi beeld.
Anneke66 on Sun 17 Aug 2014, 11:51
Erg mooi zo met spiegelbeeld! Heel lief gezicht dat het jong z'n ogen gesloten heeft. Gr, Anneke
Kruisje2000 on Sun 17 Aug 2014, 11:52
Mooi gedaan Thijs. Je kunt inderdaad aan de achtergrond in de weerspiegeling zien dat je behoorlijk hebt moeten ontruisen. Had volgens mij een ietsiepietsie minder gekund. Nu zit in dat gedeelte helemaal geen "leven" meer, als je begrijpt wat ik bedoel. Gr. Harry
steven v d b on Sun 17 Aug 2014, 11:58
Prachtige foto Thijs! Moet fantastisch zijn om er 6 tegelijkertijd te zien! Gr, Steven
vogeljan on Sun 17 Aug 2014, 11:59
Nog nooit zo gezien Thijs. Prima plaat. Groet, Jan
Sytze on Sun 17 Aug 2014, 12:11
Mooi intiem moment, goed belicht en de achtergrond werkt ook lekker mee! Groet Sytze
Hendrik van Kampen  on Sun 17 Aug 2014, 12:13
Mooi Thijs, dat donkere sfeertje is prachtig.
Wil Doorn-Meijne on Sun 17 Aug 2014, 12:33
Aparte sfeer en een mooi moment! Genieten denk ik. Is het een hut in Friesland? Groet Wil
thijsglastra  on Sun 17 Aug 2014, 12:35
Bedankt voor de commentaren! @Harry (Kruisje), in de achtergrond en voorgrond zat slechts ruis. Vind het zonder ruis mooier @Wil, ja klopt, in Friesland. Groet, Thijs
Henk Laverman on Sun 17 Aug 2014, 13:57
Hallo Thijs, Toen de vader van Herman Brood aangaf dat hij teveel geld had uitgegeven aan Drank en Drugs. Reageerde hij met de woorden: "Pa het gaat niet om de centen, maar om de momenten". Precies zoals bij deze prachtige foto van een gaaf moment. hoi henk
sieb on Sun 17 Aug 2014, 14:45
Bijzonder moment heel gaaf vastgelegd. Groet, sieb
Marie-José Boon on Sun 17 Aug 2014, 15:22
Mooi in beeld gebracht. Dat is toch stil genieten zo vlak voor je. Groet Marie-José
A.J. de Haan on Sun 17 Aug 2014, 18:18
Prachtig moment heb je hier te pakken Thijs. Mooi donker ook... Groet, Johannes
Johan Scholtens on Sun 17 Aug 2014, 19:22
Mooi beeld van deze dubbele voering! De donkere achtergrond doet het ook goed. Beetje jammer dat het jong zijn oog net dicht doet, of was die gewoon aan het genieten? Een bijzondere foto is het wel! Groet, Johan
Arina van Veen on Sun 17 Aug 2014, 19:27
Een schitterende en heel bijzondere foto, Thijs. Mooi ook met de donkere achtergrond. Wat kan je nog meer wensen met ook nog een spiegelbeeld erbij. mvg Arina
loek van de Leur on Sun 17 Aug 2014, 20:34
Ik sluit mij aan bij de voorgaande reacties. Om toch een kritiekpuntje te noemen. Ik vind de vage rand midden in beeld wel afbreuk doen aan deze leuke scene. Vg Loek
Marco Simonis on Wed 20 Aug 2014, 12:37
Leuk hutje daar. Gr, Marco
thijsglastra  on Wed 20 Aug 2014, 14:07
Bedankt voor de leuke reacties allemaal, en Loek; ik zie wel wat je bedoelt ! @Johan, die was lekker aan het genieten Groet, Thijs