Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

uniek beeld...heel fraai!!

Thijs zo zie je ze niet vaak. Heel mooi beeld.

Erg mooi zo met spiegelbeeld! Heel lief gezicht dat het jong z'n ogen gesloten heeft.

Gr, Anneke

Prachtige foto Thijs! Moet fantastisch zijn om er 6 tegelijkertijd te zien!

Gr, Steven

Nog nooit zo gezien Thijs.
Prima plaat.

Groet, Jan

Mooi intiem moment, goed belicht en de achtergrond werkt ook lekker mee!

Groet Sytze

Mooi Thijs, dat donkere sfeertje is prachtig.

Aparte sfeer en een mooi moment! Genieten denk ik.
Is het een hut in Friesland?

Groet Wil

Bedankt voor de commentaren!
@Harry (Kruisje), in de achtergrond en voorgrond zat slechts ruis. Vind het zonder ruis mooier Wink
@Wil, ja klopt, in Friesland.

Groet, Thijs

Hallo Thijs,
Toen de vader van Herman Brood aangaf dat hij teveel geld had uitgegeven aan Drank en Drugs. Reageerde hij met de woorden: "Pa het gaat niet om de centen, maar om de momenten". Precies zoals bij deze prachtige foto van een gaaf moment.
hoi henk

Bijzonder moment heel gaaf vastgelegd.

Groet,
sieb

Mooi in beeld gebracht. Dat is toch stil genieten zo vlak voor je.
Groet Marie-José

Prachtig moment heb je hier te pakken Thijs. Mooi donker ook...

Groet,

Johannes

Mooi beeld van deze dubbele voering! Very Happy
De donkere achtergrond doet het ook goed.
Beetje jammer dat het jong zijn oog net dicht doet, of was die gewoon aan het genieten? Wink
Een bijzondere foto is het wel!

Groet, Johan

Een schitterende en heel bijzondere foto, Thijs. Mooi ook met de donkere achtergrond. Wat kan je nog meer wensen met ook nog een spiegelbeeld erbij.

mvg Arina

Ik sluit mij aan bij de voorgaande reacties. Om toch een kritiekpuntje te noemen. Ik vind de vage rand midden in beeld wel afbreuk doen aan deze leuke scene.
Vg Loek

Leuk hutje daar.

Gr,
Marco

Bedankt voor de leuke reacties allemaal, en Loek; ik zie wel wat je bedoelt !
@Johan, die was lekker aan het genieten Wink

Groet, Thijs

:
 
Page 1 of 1