Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Wat een prachtige soort heb je hier weten vast te leggen.
Heel mooie opname.
Groet Marie-José

Zeldzaam moment heerlijk vastgelegd Rob! Er bestaat niet zoiets als 'geen weer om vogels te fotograferen' Smile

groetjes,

Glenn

Mooie verrassing, prachtvogels!

groet Michiel

Geweldig deze soort zo te kunnen fotograferen.

Groet,
Sieb

Gave onverwachte soort in een mooie natuurlijke setting.
groet,
Boudewijn

Wat een moment zeg om deze voor je lens te krijgen,word je toch helemaal blij van.

Gr:Pieter.

Verrassing staat er schitterend op Rob!

Hoop vrijdag ook op dit soort verrassingen Very Happy

Gr, Erik

» Last edited by erikruiterman on Mon 18 Aug 2014, 5:56; edited 1 time in total

Wat een belevenis moet dat zijn geweest, Rob. En dubbelpret achteraf toen je de foto's ging bewerken.

Mvrgr, Wijnand.

Fantastisch Rob!
Wat een mazzel en wat een toffe foto heb je ervan gemaakt.
Je rekent er nooit op, en opeens heb je hem dan toch.
Niet weinig jaloers! Wink
gr
G

Leuk al die reacties! Bedankt. Het was inderdaad dubbel genieten. Zeker toen ik thuis de foto's bewerkt had en op een wat groter scherm kon bekijken. Ik had ooit 1 Wespendief hoog in de lucht gezien, dus ben erg blij met deze plaat Smile. Peter en Gerard, bedankt voor de nominatie!
Groeten, Rob

» Last edited by Rob Belterman on Mon 18 Aug 2014, 17:50; edited 2 times in total

Ik blijf het een sterk verhaal vinden Smile! Ik heb er maar even een blogje aan gewijd:

http://glennvermeersch.blogspot.be/2014/08/wespendief-voor-hut-2.html

groet,

Glenn

» Last edited by Glenn Vermeersch on Mon 18 Aug 2014, 14:49; edited 1 time in total

Mooi blog Glenn Very Happy Bedankt!
Harry, ook bedankt voor je reactie.

Groeten, Rob

Gaaf Rob, wat een soort. Staat er mooi op, compliment.

Groet, Thijs

Super Rob,

Wat een geluk dat je hem daar treft en dan ook nog eens helemaal vrij zonder vervelende takken.

Je kans heb je goed benut met een mooie foto als resultaat



Grt. Sjors

....en errug fijn dat het licht zo mooi op het oog valt!
gr
G

Ja, dat zijn de soorten die je voor de hut wilt hebben.
Wat lijkt me dat gaaf om een wespendief in alle rust te kunnen bekijken en fotograferen. Fantastische setting! Geweldige beloning ook voor het huttenwerk van Glenn, zeer verdiend..!

Groet!
Martijn

Hoi Rob,

Mooie opname in een natuurlijke omgeving.
Het verhaal erbij maakt het nog mooier.
Ik hoop ook nog eens de kans te krijgen om er een te fotograferen.

Gr.
Freek

Bedankt voor jullie reacties en nominaties! Groeten, Rob

:
 
Page 1 of 1