Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Marie-José Boon on Sun 17 Aug 2014, 21:17
Wat een prachtige soort heb je hier weten vast te leggen. Heel mooie opname. Groet Marie-José
Glenn Vermeersch on Sun 17 Aug 2014, 21:17
Zeldzaam moment heerlijk vastgelegd Rob! Er bestaat niet zoiets als 'geen weer om vogels te fotograferen' groetjes, Glenn
michiel schaap on Sun 17 Aug 2014, 21:31
Mooie verrassing, prachtvogels! groet Michiel
sieb on Sun 17 Aug 2014, 22:15
Geweldig deze soort zo te kunnen fotograferen. Groet, Sieb
Boudewijn Schreiner on Sun 17 Aug 2014, 22:20
Gave onverwachte soort in een mooie natuurlijke setting. groet, Boudewijn
pietwil on Sun 17 Aug 2014, 23:06
Wat een moment zeg om deze voor je lens te krijgen,word je toch helemaal blij van. Gr:Pieter.
erikruiterman on Mon 18 Aug 2014, 5:55
Verrassing staat er schitterend op Rob! Hoop vrijdag ook op dit soort verrassingen Gr, Erik
Wijnand van Buuren on Mon 18 Aug 2014, 8:04
Wat een belevenis moet dat zijn geweest, Rob. En dubbelpret achteraf toen je de foto's ging bewerken. Mvrgr, Wijnand.
Gerard Visser on Mon 18 Aug 2014, 8:38
Fantastisch Rob! Wat een mazzel en wat een toffe foto heb je ervan gemaakt. Je rekent er nooit op, en opeens heb je hem dan toch. Niet weinig jaloers! gr G
Rob Belterman on Mon 18 Aug 2014, 10:06
Leuk al die reacties! Bedankt. Het was inderdaad dubbel genieten. Zeker toen ik thuis de foto's bewerkt had en op een wat groter scherm kon bekijken. Ik had ooit 1 Wespendief hoog in de lucht gezien, dus ben erg blij met deze plaat . Peter en Gerard, bedankt voor de nominatie! Groeten, Rob
Glenn Vermeersch on Mon 18 Aug 2014, 14:48
Ik blijf het een sterk verhaal vinden ! Ik heb er maar even een blogje aan gewijd: http://glennvermeersch.blogspot.be/2014/08/wespendief-voor-hut-2.html groet, Glenn
Kruisje2000 on Mon 18 Aug 2014, 17:04
Heel fraai hoor, en wat een mooi mazzeltje dat-ie zomaar even voorbij kwam. Mooi scherp en in een fraaie setting! Gr. Harry
Rob Belterman on Mon 18 Aug 2014, 17:58
Mooi blog Glenn Bedankt! Harry, ook bedankt voor je reactie. Groeten, Rob
thijsglastra  on Mon 18 Aug 2014, 18:04
Gaaf Rob, wat een soort. Staat er mooi op, compliment. Groet, Thijs
Sjors Loomans on Mon 18 Aug 2014, 18:22
Super Rob, Wat een geluk dat je hem daar treft en dan ook nog eens helemaal vrij zonder vervelende takken. Je kans heb je goed benut met een mooie foto als resultaat Grt. Sjors
Gerard Visser on Mon 18 Aug 2014, 18:40
....en errug fijn dat het licht zo mooi op het oog valt! gr G
Martijn Schot on Mon 18 Aug 2014, 20:39
Ja, dat zijn de soorten die je voor de hut wilt hebben. Wat lijkt me dat gaaf om een wespendief in alle rust te kunnen bekijken en fotograferen. Fantastische setting! Geweldige beloning ook voor het huttenwerk van Glenn, zeer verdiend..! Groet! Martijn
freekmeijer on Tue 19 Aug 2014, 11:21
Hoi Rob, Mooie opname in een natuurlijke omgeving. Het verhaal erbij maakt het nog mooier. Ik hoop ook nog eens de kans te krijgen om er een te fotograferen. Gr. Freek
Rob Belterman on Tue 19 Aug 2014, 20:42
Bedankt voor jullie reacties en nominaties! Groeten, Rob