Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Gaaf zeg, heel scherp op de kop,
Prachtige kleuren, mooie al die druppels.

Gr Albert.

Veel moeite maar dan heb je ook wat en wat..... Wat een actie en zelfs nog met vis!

groet Wil

Super! Prachtig moment en goed scherp vastgelegd !
Erg mooi ook al die druppels ...
Het lange wachten waard geweest Wink

Groet, Thijs

Wat een lekkere actiefoto. Goed van scherpte ook en dat is een topprestatie!

Groet! Martijn

Met deze zou ik meer dan tevreden zijn Very Happy
Compliment.

Groet,
Ruud

Bedankt voor de reactie's
heeft toch wel zo zijn voordelen een autofocus lens!
na jaren met een manual focus lens te hebben gefotografeerd.

mooie foto hoor! gaaf moment en mooi licht.
GJ

Fraai zo je de ijsvogel hebt vast gelegd als hij weer uit het water komt.
De autofocus lens is zeker een voordeel, maar je moet toch zelf wel snel reageren op dit moment.
Grt.
piet

Ik heb nog nooit zo'n feestelijk beeld gezien van de IJsvogel! Prachtig!

Gr, Anneke

super opnamen

Prachtig! met heel veel geduld is dit je gelukt, complimenten!

gr. René

dit is echt gaaf om te zien en je dag word echt goed beloond met zo foto.

groet dick.

Erg fraaie actiefoto! Inspanningen dik beloond!

Gr, Erik

Knap vastgelegd, deze spetterende actie.. En natuurlijk een keurig visje erbij ! Top ! Hans

Hans,
Wat heb je een top prestatie geleverd met deze fraaie actiefoto met ook nog een visje in z'n bek. Meer dan gezond jaloers op deze onderscheidende foto. Je aanpak en strategie hebben uitstekend gewerkt.
hoi henk

Wat een dynamiek in deze foto! Erg mooi gedaan, misschien het oogje nog iets oplichten (?). Ook super dat het oog van de vis ook er scherp op staat.

Groet, Wilfred

Super gaaf zo'n foto en heel knap gedaan!

mvg Arina

geweldige aktie hoor !

Inderdaad super!
Heel erg knap gedaan....
gr
G

Wat een schitterende actiefoto van de ijsvogel met een heel hoge moeilijkheidsgraad.
De meeste van dit soort opname's worden gemaakt met afstandsbediening en invulflits voor een vaste visstek , maar als ik het goed begrijp is deze gemaakt door de man achter de camera zoals het hoort , groot respect.
grt. ido

Zo, dat heb je heel knap gedaan. Dit gaat toch een stuk verder dan een beetje mazzel hebben. Groot compliment!

Gerrit

heel knap !

groet, Ane

Wat een prachtige actieplaat.
Complimenten!

Groeten Frank

Zeer mooi en wat een goed gelukt plan.

Gr Rob

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next