Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Albert Allema on Mon 18 Aug 2014, 13:12
Gaaf zeg, heel scherp op de kop, Prachtige kleuren, mooie al die druppels. Gr Albert.
Wil Doorn-Meijne on Mon 18 Aug 2014, 13:49
Veel moeite maar dan heb je ook wat en wat..... Wat een actie en zelfs nog met vis! groet Wil
thijsglastra  on Mon 18 Aug 2014, 13:58
Super! Prachtig moment en goed scherp vastgelegd ! Erg mooi ook al die druppels ... Het lange wachten waard geweest Groet, Thijs
Martijn Schot on Mon 18 Aug 2014, 13:59
Wat een lekkere actiefoto. Goed van scherpte ook en dat is een topprestatie! Groet! Martijn
Ruud van Veenschoten on Mon 18 Aug 2014, 14:02
Met deze zou ik meer dan tevreden zijn Compliment. Groet, Ruud
Hans/Oasen on Mon 18 Aug 2014, 14:07
Bedankt voor de reactie's heeft toch wel zo zijn voordelen een autofocus lens! na jaren met een manual focus lens te hebben gefotografeerd.
Gert-Jan Cromwijk  on Mon 18 Aug 2014, 14:13
mooie foto hoor! gaaf moment en mooi licht. GJ
dreupiet on Mon 18 Aug 2014, 14:52
Fraai zo je de ijsvogel hebt vast gelegd als hij weer uit het water komt. De autofocus lens is zeker een voordeel, maar je moet toch zelf wel snel reageren op dit moment. Grt. piet
Anneke66 on Mon 18 Aug 2014, 14:54
Ik heb nog nooit zo'n feestelijk beeld gezien van de IJsvogel! Prachtig! Gr, Anneke
Kalanit on Mon 18 Aug 2014, 14:56
super opnamen
Rene Sluimer on Mon 18 Aug 2014, 15:22
Prachtig! met heel veel geduld is dit je gelukt, complimenten! gr. René
dick renes on Mon 18 Aug 2014, 15:33
dit is echt gaaf om te zien en je dag word echt goed beloond met zo foto. groet dick.
erikruiterman on Mon 18 Aug 2014, 15:53
Erg fraaie actiefoto! Inspanningen dik beloond! Gr, Erik
Kruisje2000 on Mon 18 Aug 2014, 16:57
Pfoe.......da's een beauty zeg! Compliment! Gr. Harry
Hans Overduin on Mon 18 Aug 2014, 17:41
Knap vastgelegd, deze spetterende actie.. En natuurlijk een keurig visje erbij ! Top ! Hans
Henk Laverman on Mon 18 Aug 2014, 17:55
Hans, Wat heb je een top prestatie geleverd met deze fraaie actiefoto met ook nog een visje in z'n bek. Meer dan gezond jaloers op deze onderscheidende foto. Je aanpak en strategie hebben uitstekend gewerkt. hoi henk
Wilfred Marissen on Mon 18 Aug 2014, 18:04
Wat een dynamiek in deze foto! Erg mooi gedaan, misschien het oogje nog iets oplichten (?). Ook super dat het oog van de vis ook er scherp op staat. Groet, Wilfred
Arina van Veen on Mon 18 Aug 2014, 18:32
Super gaaf zo'n foto en heel knap gedaan! mvg Arina
bobross on Mon 18 Aug 2014, 19:23
geweldige aktie hoor !
Gerard Visser on Mon 18 Aug 2014, 19:27
Inderdaad super! Heel erg knap gedaan.... gr G
Ido on Mon 18 Aug 2014, 20:00
Wat een schitterende actiefoto van de ijsvogel met een heel hoge moeilijkheidsgraad. De meeste van dit soort opname's worden gemaakt met afstandsbediening en invulflits voor een vaste visstek , maar als ik het goed begrijp is deze gemaakt door de man achter de camera zoals het hoort , groot respect. grt. ido
Gerrit Stam on Mon 18 Aug 2014, 20:31
Zo, dat heb je heel knap gedaan. Dit gaat toch een stuk verder dan een beetje mazzel hebben. Groot compliment! Gerrit
anevanrees on Mon 18 Aug 2014, 20:35
heel knap ! groet, Ane
Frank Kremer on Mon 18 Aug 2014, 20:36
Wat een prachtige actieplaat. Complimenten! Groeten Frank
robkeul on Mon 18 Aug 2014, 20:47
Zeer mooi en wat een goed gelukt plan. Gr Rob