Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ik heb dit gedrag ook gezien, zo gaaf. Knap vastgelegd!

Groet Wil

Prachtige actiefoto!

Gr, Steven

Gaaf moment! Knap weten vast te leggen. Mooi scherp!

Groet, Thijs

Koud he??
Mooi moment gepakt!!

Gr. René

Prima gelukt. Mooi vastgelegd.

mvg Arina

Mooie actie foto!

Gr David

Leuk, knap gedaan.

Ik heb dat vaak gezien maar het is mij nooit tot tevredenheid gelukt om vast te leggen. Ze maken behoorlijke sprongen. Overigens heb ik verschillende soorten Ruiters dit zien doen.

Respect!

.

Leuk dit Tom!!
Was wel lachen toen we dit zagen van de Tureluur Very Happy
Ondanks het donkere weer is het met de belichting toch nog goed gekomen.

Groet,
André

Dank allen voor de reacties en belangstelling Smile

@ Hendrik Ik heb het de Oeverloper ook zien doen dus er zijn inderdaad meerdere soorten die dit gedrag vertonen. Dank voor je waardering...

@ Toledo Was zeker mooi om te zien André, prachtig gedrag Shocked

Groet, Tom

:
 
Page 1 of 1