Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtig tussen de bloemen! Ik ben geen plantenkenner, maar is Slangenkruid niet meer blauw? Dit lijkt me Grote Kattenstaart, maar ik kan er flink naast zitten hoor.

Gr, Steven

Heel mooi zo tussen de bloemen, Gerard.

mvg Arina

Ik denk ook Kattenstaart. Wel erg mooi.

Nee, ik bedoelde ook Kattenstaart, natuurlijk. Excuus.
gr
G

hele fijne foto Gerard!

Heerlijk kleurenfestijn waar deze reiger mooi tussendoor piept.

Groet,
Sieb

Erg mooi tussen het paars en groen!

Groet Wil

Mooi beeld zo tussen de bloemen, Gerard.

Groet,

Leo

Hij is mooi Gerard, zo tussen die paarse bloemen! Mooie gestrekte houding; uitsnede past er mooi bij.
Fraai.

Groet, Thijs

Wat een heerlijk zomers plaatje! Echt puur natuur! Als je op zo'n plekje staat dat is toch genieten. De kleur van Kattenstaart is ook zo mooi hè?

Gr, Anneke

Leuk, een reiger die de bloemetjes buiten zet..... of stonden ze er al?! Rolling Eyes
Een fraaie foto, Gérard.

Gr. Rijn

Heerlijke setting en houding Gerard!!!

Gr,
Remco

Fraai beeld van de blauwe reiger in deze kleurrijke entourage.

Groeten Frank

Slangenkruid was wat toepasselijker geweest voor deze soort Wink maar zo tussen de kattenstaarten is het ook een prachtig plaatje. In deze entourage zie je deze vogel niet veel op een foto.

Groet Kees

Met deze maak je mij dan weer helemaal blij Gerard. Reiger tussen de bloemetjes. Lekker zomers, leuk beest.
Gaaf
grtz, josephine

Mooie opname zo tussen de kattestaarten, Gerard!
Lekker 'natuurlijk' plaatje.

Gr, Erik

Mooi tussen de bloemetjes Gerard!
Gr, Kees

Erg leuk om te zien dat deze foto van een betrekkelijk gewone soort toch best wel aanspreekt!
Dank voor alle positiefs!
gr
G

Een fijne actieve houding van de vogel, die zich niets van dat kattengeweld aantrekt...

Mvrgr, Wijnand.

p.s. heb je al gekeken hoe slangenkruid eruit ziet? Wink

zie o.a.: http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=163669

Quote:
p.s. heb je al gekeken hoe slangenkruid eruit ziet?

Dat hoefde niet want ik weet wel hoe slangenkruid eruit ziet Cool , kijk maar: http://waarneming.nl/foto/view/3584055

Gewoon verkeerd getypt...wel jammer he Wink
Heb toch ook even naar jouw kruid gekeken: erg fraai!
gr
G

» Last edited by Gerard Visser on Thu 21 Aug 2014, 13:33; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1