Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Misstaat niks zo tussen de ransjes, Kees. Ook deze is prachtig!

Gr, Rijn

Mooi zo voor en tussen de begroeiing.

groet Wil

Hallo Kees,
Fraaie foto van de Purperreiger in een mooie omgeving gefotografeerd.
hoi henk

je heb deze purperreiger in een fraaie setting weten te fotograferen.

groet dick.

Een Purperreiger zien is al geweldig, en hem dan ook nog op zo'n mooi plekkie vastleggen is helemaal top! Prachtig die 'zachte' wildernis om hem heen.

Gr, Anneke

Hij is fraai Kees, vooral die bloemen in de achtergrond zorgen voor een mooie, rustige setting en foto!

Groet, Thijs

Mooi tussen de bloemen Kees!
Wink
gr
G

Die gaat mooi op in het landschap Kees

Mooie opname in de natuur. Je ziet niet dat het Spanje is Smile

mvg Arina

Mooie 'hollandse' foto, Kees, van deze purper. Zijn ze daar ook zo schuw als bij ons?

Groet Kees

Mooi opgezet beeld Kees, komt op dit formaat extra goed tot zijn recht ! Proficiat, Hans

Ziet er goed uit, zo in deze setting.

Groet,
sieb

Toen ik het kleine fotootje zag wilde ik direct weten waar je deze purper zo dichtbij (In Nederland Very Happy )gemaakt had Kees.
Maar wat jammer toen ik las dat het in Spanje was,dat is wel een eindje rijden.
Maar ik vind hem prachtig met die zachte sfeervolle omgeving,ik doe gewoon mijn ogen even dicht en ik zie hem langskomen,
groetjes Lidi

:
 
Page 1 of 1