Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
deBeer on Wed 20 Aug 2014, 19:59
Gefeliciteerd, prachtige foto geworden. Zoiets maak je waarschijnlijk maar 1 keer in je leven mee. Gr, Michel
Kees Kroon on Wed 20 Aug 2014, 20:05
Prachtig! Benieuwd naar de volgende! Gr, Kees
michiel schaap on Wed 20 Aug 2014, 20:29
Voor de liefhebber: even een filmpje op mijn Facebook gezet!! En bedankt voor alle leuke reacties!! groet Michiel https://www.facebook.com/photo.php?v=825039174195627&set=vb.566904473342433&type=2&theater
Ton Schenk. on Wed 20 Aug 2014, 20:37
Heel bijzonder...schitterend. Gr, Ton.
Hendrik van Kampen  on Wed 20 Aug 2014, 20:37
Prachtig, al die Wespen die er omheen vliegen .....
Annelies t Hooft on Wed 20 Aug 2014, 20:43
Super hier doe je het voor, wat een geniet moment. Gr Annelies
keesvanderklauw  on Wed 20 Aug 2014, 20:45
Geweldig moment vastgelegd. Compliment. kees
Alfred Berkhof on Wed 20 Aug 2014, 20:45
geweldig mooie waarneming. gr Alfred
Arne Roest on Wed 20 Aug 2014, 21:01
Tjongejonge, wat een geweldige plaat zeg!! Klasse Michiel. Groet, Arné
Frank Kremer on Wed 20 Aug 2014, 21:02
Wat is dit schitterend zeg! De wespen, de raat. Prachtig. Ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt. Complimenten! Groeten Frank
RVDaalen on Wed 20 Aug 2014, 21:28
Uniek beeld en prachtige foto natuurlijk!!!! Gr, Remco
sieb on Wed 20 Aug 2014, 21:30
Formidabel! Ontmoeting categorie "Once in a lifetime". En je laat ons mee genieten met deze fantastische plaat waarop zoveel te zien is. Groet, Sieb
Joachim Pintens on Wed 20 Aug 2014, 21:37
Gewoonweg een topfoto, proficiat! Groeten, Joachim.
Proframe on Wed 20 Aug 2014, 21:40
Gewoonweg schitterend! Gr, Harry
Servan@40 on Wed 20 Aug 2014, 21:45
Magnefiek. Fascinerend dat ze tegen de steken kunnen. De bevedering op de kop schijnt extra fijn en dik te zijn dat die beschermd tegen de angels. Prachtige foto en beleving. Erg benieuwd naar een paar andere van de serie. Groeten, Servan
Riet Kraanen on Wed 20 Aug 2014, 21:52
Prachtig!!! Een foto verteld een heel verhaal. Super!!!!
Pascal Gielen on Wed 20 Aug 2014, 22:15
Prachtig!
josephine on Wed 20 Aug 2014, 22:21
Gaaf als je zoiets zo knap op de foto kunt zetten - je zult er behoorlijk van genoten hebben. Ik weet natuurlijk niet wat er verder nog bij je opnames zit, maar dat je hier die wespen zo leuk ziet, maakt deze foto wel erg bijzonder. Daar zijn we allemaal wel jaloers op, denk ik zo. grtz, josephine
Henri Aantjes on Thu 21 Aug 2014, 2:16
Wat een bizar gave plaat!!! Perfect scherp en ook nog is zo'n gave roofvogel die je niet alledaags ziet! Geweldig! Gr Henri
erikruiterman on Thu 21 Aug 2014, 6:28
Wat een moment, wat een foto, wat een belevenis! Super!! Gr, Erik
Peter Verwoerd on Thu 21 Aug 2014, 7:34
Oh, die is mooi en bijzonder, dat je de camera nog stil kon houden Michiel . Erg fraai die Wespen rondom de vogel en de kleur van zijn oog komt ook weer terug in die Wespen. Gr, Peter
Gerard Visser on Thu 21 Aug 2014, 8:16
Buitencategorie, wat een topmoment. Subliem. Proficiat! gr G
Peter Stam on Thu 21 Aug 2014, 8:52
Hoi Michiel, Prachtig moment zo. Zou je het filmpje op youtube kunnen/willen zetten? Ik zit namelijk niet op feestboek Alvast bedankt! Gr, Peter
Marco Simonis on Thu 21 Aug 2014, 9:07
Buitengewoon Gaaf omdat mee te maken. Je filmpje is ook mooi trouwens Gr, Marco
Wijnand van Buuren on Thu 21 Aug 2014, 10:04
Werkelijk fenomenaal om van mee te kunnen genieten! Je hebt het geheel heel goed gedocumenteerd ook! Alle lof daarvoor en petje af voor het resultaat. Mvrgr, Wijnand.