Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Gefeliciteerd, prachtige foto geworden.
Zoiets maak je waarschijnlijk maar 1 keer in je leven mee.

Gr,
Michel

Prachtig! Benieuwd naar de volgende!
Gr, Kees

Voor de liefhebber: even een filmpje op mijn Facebook gezet!!

En bedankt voor alle leuke reacties!!
groet Michiel

https://www.facebook.com/photo.php?v=825039174195627&set=vb.566904473342433&type=2&theater

Heel bijzonder...schitterend.

Gr, Ton.

Prachtig, al die Wespen die er omheen vliegen .....

Super hier doe je het voor, wat een geniet moment.

Gr Annelies

Geweldig moment vastgelegd.
Compliment.

kees

geweldig mooie waarneming.

gr Alfred

Tjongejonge, wat een geweldige plaat zeg!!
Klasse Michiel.

Groet,
Arné

Wat is dit schitterend zeg!
De wespen, de raat. Prachtig.
Ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.
Complimenten!

Groeten Frank

Uniek beeld en prachtige foto natuurlijk!!!!

Gr,
Remco

Formidabel! Ontmoeting categorie "Once in a lifetime". En je laat ons mee genieten met deze fantastische plaat waarop zoveel te zien is.

Groet,
Sieb

Gewoonweg een topfoto, proficiat!

Groeten, Joachim.

Gewoonweg schitterend!

Gr, Harry

Magnefiek.
Fascinerend dat ze tegen de steken kunnen. De bevedering op de kop schijnt extra fijn en dik te zijn dat die beschermd tegen de angels. Prachtige foto en beleving. Erg benieuwd naar een paar andere van de serie.
Groeten, Servan

Prachtig!!! Een foto verteld een heel verhaal. Super!!!!

Prachtig!

Gaaf als je zoiets zo knap op de foto kunt zetten - je zult er behoorlijk van genoten hebben. Ik weet natuurlijk niet wat er verder nog bij je opnames zit, maar dat je hier die wespen zo leuk ziet, maakt deze foto wel erg bijzonder.
Daar zijn we allemaal wel jaloers op, denk ik zo.
grtz, josephine

Wat een bizar gave plaat!!!
Perfect scherp en ook nog is zo'n gave roofvogel die je niet alledaags ziet!
Geweldig!

Gr Henri

Wat een moment, wat een foto, wat een belevenis!

Super!!

Gr, Erik

Oh, die is mooi en bijzonder, dat je de camera nog stil kon houden Michiel .
Erg fraai die Wespen rondom de vogel en de kleur van zijn oog komt ook weer terug in die Wespen.

Gr, Peter

Buitencategorie, wat een topmoment. Subliem.
Proficiat!
gr
G

Hoi Michiel,

Prachtig moment zo. Zou je het filmpje op youtube kunnen/willen zetten? Ik zit namelijk niet op feestboek Very Happy

Alvast bedankt!

Gr,

Peter

Buitengewoon
Gaaf omdat mee te maken.
Je filmpje is ook mooi trouwens Very Happy

Gr,
Marco

Werkelijk fenomenaal om van mee te kunnen genieten!
Je hebt het geheel heel goed gedocumenteerd ook! Alle lof daarvoor en petje af voor het resultaat.

Mvrgr, Wijnand.

:
 
Page 2 of 3
Goto page Previous  1, 2, 3  Next