Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees Kroon on Mon 01 Sep 2014, 15:33
Mooi Hans deze " gewone soort " ! Gr, Kees
Ton Döpp on Mon 01 Sep 2014, 16:03
Mooi Hans , de creatieve bewerking vind ik goed uitpakken! Groet Ton
peterh50 on Mon 01 Sep 2014, 16:05
Leuke foto, Hans en prima keus in bewerking
thijsglastra  on Mon 01 Sep 2014, 16:25
Hele fraaie opname Hans!! Zal vanavond een zelfde soort foto (zwart wit + kleur) plaatsen. Deze is in ieder geval helemaal top, nomi volgt! Groet, Thijs
Henri Aantjes on Mon 01 Sep 2014, 16:57
Jaa, dit is een hele gave foto!! zo met alleen de snavel en het oog van de merel in kleur en dan ook nog met al die spetters. Heel mooi gedaan! nomi Gr, Henri
Kruisje2000 on Mon 01 Sep 2014, 17:32
Prachtig gedaan! Compliment! Gr. Harry
Gerard Visser on Mon 01 Sep 2014, 17:43
Heel mooi Hans. Niet gek gr G
Monika on Mon 01 Sep 2014, 17:44
Je bewerking ziet er heel natuurlijk uit en versterkt de toch al gave foto. Monika
Anneke66 on Mon 01 Sep 2014, 17:58
Gaaf beeld zo! Gr, Anneke
Rinus van der Reest on Mon 01 Sep 2014, 17:59
Een beetje 'different' maar wel heel mooi bewerkt Rinus
Henk Laverman on Mon 01 Sep 2014, 18:17
Hallo Hans, Mooie spetterende foto die apart is bewerkt. hoi henk
Johan Scholtens on Mon 01 Sep 2014, 18:21
Grappig en mooi beeld met al die spetters! De fel oranje snavel en oogring spat ook nog eens van het scherm af Mooi geheel! Groet, Johan
Arina van Veen on Mon 01 Sep 2014, 18:24
Een komische foto. Fraai met al de spetters. Mooie opname, Hans mvg Arina
pietwil on Mon 01 Sep 2014, 19:01
Gaaf hoor deze merel,knap gedaan. Gr:Pieter.
sieb on Mon 01 Sep 2014, 20:40
Goed gelukt. De vogel staat er heel fraai op en de grijze toonzetting van de achtergrond werk in dit geval bijzonder goed. Groet, Sieb
Leo Tukker on Mon 01 Sep 2014, 21:12
Mooie foto, Hans. De merel staat er prachtig op en je keuze om de kleuren in de achtergrond weg te laten vind ik in dit geval een erg mooi effect opleveren. Groet, Leo
LeerdammerKees on Mon 01 Sep 2014, 21:38
Mooi Hans! en vooral de bewerking geeft de foto dat hele beetje extra's Zwart-wit met een vleugje orange.... Groet Kees
Marco Simonis on Mon 01 Sep 2014, 21:39
Mooi genomen tijdens de overstroming Gr, Marco
H.van Emden on Tue 02 Sep 2014, 6:44
Mooie opname en goede bewerking, fraai om te zien, Groet, Harry
Hans Overduin on Tue 02 Sep 2014, 8:06
Dank allemaal voor de leuke reacties ! Groet, Hans