Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooi Hans deze " gewone soort " !
Gr, Kees

» Last edited by Kees Kroon on Mon 01 Sep 2014, 16:17; edited 1 time in total

Mooi Hans , de creatieve bewerking vind ik goed uitpakken!

Groet Ton

Leuke foto, Hans en prima keus in bewerking

Hele fraaie opname Hans!! Zal vanavond een zelfde soort foto (zwart wit + kleur) plaatsen.
Deze is in ieder geval helemaal top, nomi volgt!

Groet, Thijs

Jaa, dit is een hele gave foto!! zo met alleen de snavel en het oog van de merel in kleur en dan ook nog met al die spetters. Heel mooi gedaan! nomi

Gr, Henri

Heel mooi Hans.
Niet gek Wink
gr
G

Je bewerking ziet er heel natuurlijk uit en versterkt de toch al gave foto.

Monika

Gaaf beeld zo!

Gr, Anneke

Hallo Hans,
Mooie spetterende foto die apart is bewerkt.
hoi henk

Grappig en mooi beeld met al die spetters!
De fel oranje snavel en oogring spat ook nog eens van het scherm af Wink
Mooi geheel!

Groet, Johan

Een komische foto. Fraai met al de spetters. Mooie opname, Hans

mvg Arina

Gaaf hoor deze merel,knap gedaan.

Gr:Pieter.

Goed gelukt. De vogel staat er heel fraai op en de grijze toonzetting van de achtergrond werk in dit geval bijzonder goed.

Groet,
Sieb

Mooie foto, Hans. De merel staat er prachtig op en je keuze om de kleuren in de achtergrond weg te laten vind ik in dit geval een erg mooi effect opleveren.

Groet,

Leo

Mooi Hans! en vooral de bewerking geeft de foto dat hele beetje extra's Wink Zwart-wit met een vleugje orange.... Laughing

Groet Kees

Mooi genomen tijdens de overstroming Laughing

Gr,
Marco

Mooie opname en goede bewerking, fraai om te zien,
Groet, Harry

Dank allemaal voor de leuke reacties ! Groet,
Hans

:
 
Page 1 of 1