Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtige foto, Krijn. Mooi laag standpunt, mooi belicht en mooie achtergrond.

Groet,

Leo

en dat in Groningen...prachtig!

Is zeker de moeite waard om te laten zien! Is toch heerlijk om hem te zien, en dan ook nog mooi vastleggen; da's toch genieten!

Gr, Anneke

Hij is heel fraai.

mvg Arina

Bijzonder fraai. Had deze ook graag gemaakt.
Gefeliciteerd.
Hans

:
 
Page 1 of 1