Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Laughing mooi!!!!

Hallo Marie-José,
Leuke foto van de Lepelaar in de mist. Mooi effect.
hoi henk

Prachtig zo'n frontaal beeld, kleursetting is ook erg mooi (wit van de lepelaar en de mist er om heen), knap werk.
Groet Harry

Mooie foto met een passende achtergrond !

gr. Andre

leuk om te zien en er zit een mooi sfeertje bij.

groet dick.

Leuk zo met open bek.

Gr.Wilfred

Heerlijk beeld!

Gr, Anneke

Een heel aparte opname. Echt mooi.

mvg Arina

Dus daar gaat de vis heen! Wat een apart beeld, goed gezien.
Groet, Eric van Roon

Mooi met open snavel in de mist.
Fraai vastgelegd.

Groeten Frank

:
 
Page 1 of 1