Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke foto. Ik hoop alleen dat ie de alcohol overleeft...
Groetjes,

Louis

Ik hou van dit soort foto's! Goed gezien, mooi vast kunnen leggen.

Groet, Inge

Wat een leuk beeld.
Mooi vastgelegd.

Groeten Frank

Haha, goed gezien. Leuke foto!

Gr. Wilfred

Grappige opname van deze prachtige vogel. Hij lust ook wel een tropisch drankje.

mvg Arina

Leuk beeld!

Gr, Anneke

Hij is leuk, hij is mooi.
Citroen anders.

Groet,
Sieb

leuk, maar is dit geen aangeboden voer/drinken Very Happy

is er iets met mijn ogen: blue curacao?

't beest kon hierna waarschijnlijk ook heel hard vliegen, zie Louis.

mooi dat stukkie citroen als contrapunt. brengt zowel vogel als foto beter in balans.

:
 
Page 1 of 1