Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Heel mooi Frank, die kans heb je optimaal benut ! Complimenten ! Hans

Fantastisch beeld. Gaaf zo op die bloem en die rustige achtergrond.

Erg mooi,

Gr. Wilfred

Rotterdam? Rotterdam??

Heel erg mooi zeg! Wat een waarneming ook, trouwens!
Proficiat Frank!
gr
G

Mazzelaar Rolling Eyes

Gr,
Marco

Klasse opname, complimenten,
Groet, Harry

Je moet t maar treffen. Precies op de juiste plaats deze prachtige vogel!
Proficiat Frank.

Groet, Johan

Geluk dwing je af......prachtige foto! Mooie soort en dan in zo'n setting!

Gaaf hoor, ik ben er knap jaloers op.
Waarom komt zo'n beestje nou niet gewoon even bij mij in het tuintje zitten?
Deze staat er in elk geval prima op, mooie setting, fijne scherpte.
Goed bewaren!
grtz, josephine

Heel fraaie foto, Frank!

mvg Arina

Staat er schitterend op in een mooie setting!

Gr,
Remco

Staat er mooi op! Mooie compositie.

Gr, Anneke

Zo zie je maar, je doet er wel wat moeite voor maar dan krijg je ook zo iets moois voor de lens !

Krijn

Wat een mooie setting en van een schitterende scherpte.
Groet, Eric van Roon

Prachtig, dit zijn zulke mooie vogeltjes en zo mooi vast gelegd.
Groet Marie-José

Prachtig Frank, zo'n stekkie is niet verkeerd.

Ga een keer met mij mee naar de paapjes en tapuiten, ook die ijsvogel is zeker de moeite waard,

Gr Annelies

Prachtige opname. Heel mooi op de plant en een fijne achtergrond.
grt.Corine

Leuk zo'n gebied! Mooi!
Groet,
Richard

Een pareltje,

groet, Ane

Ik vind dit een schitterende foto. De vogel staat er erg fraai op in een mooie setting met een al even fraaie achtergrond. Ik vind deze foto een nominatie waard.

Groet,

Leo

Wat een schitterende foto !
Alles klopt , de vogel prachtig vrij , de setting geweldig en tegen een fraaie achtergornd.
je aanpak heeft zich beloond.
grt. ido

Wat een buitenkans om hem in zo'n droomsetting te kunnen fotograferen.
Een toppertje Frank.
groet,
Boudewijn

Soms zit het gewoon helemaal mee, de foto die je aan dit moment over hebt gehouden is prachtig!
Je zou denken dat hij in Bulgarije genomen is, maar dat het in Nederland is maakt het nog meer bijzonder Wink

Groeten, Joachim

Niet alledaagse soort in een hele fijne setting. Stil maar, wacht maar, en zie, hij komt langs. Heel mooi.

Groet,
Sieb

Een hele fraaie opname waar jezelf ook je best voor hebt gedaan.
Resultaat mag er zijn.
Groeten Nel

Heel fijn beeld, maar die plant (het is geen struik) intrigeert me eigenlijk nog meer omdat ik hem zo niet thuis kan brengen. Heb je daar ook een opname van met bladeren?
Goed in het veld de compositie bepaald trouwens!

Gr. Michel

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next