Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Hans Overduin on Sun 07 Sep 2014, 15:42
Heel mooi Frank, die kans heb je optimaal benut ! Complimenten ! Hans
Wilfred Marissen on Sun 07 Sep 2014, 15:42
Fantastisch beeld. Gaaf zo op die bloem en die rustige achtergrond. Erg mooi, Gr. Wilfred
Gerard Visser on Sun 07 Sep 2014, 16:03
Rotterdam? Rotterdam?? Heel erg mooi zeg! Wat een waarneming ook, trouwens! Proficiat Frank! gr G
Marco Simonis on Sun 07 Sep 2014, 16:39
Mazzelaar Gr, Marco
H.van Emden on Sun 07 Sep 2014, 16:59
Klasse opname, complimenten, Groet, Harry
Johan Scholtens on Sun 07 Sep 2014, 18:11
Je moet t maar treffen. Precies op de juiste plaats deze prachtige vogel! Proficiat Frank. Groet, Johan
Ruud Scherpenisse on Sun 07 Sep 2014, 18:22
Geluk dwing je af......prachtige foto! Mooie soort en dan in zo'n setting!
josephine on Sun 07 Sep 2014, 18:29
Gaaf hoor, ik ben er knap jaloers op. Waarom komt zo'n beestje nou niet gewoon even bij mij in het tuintje zitten? Deze staat er in elk geval prima op, mooie setting, fijne scherpte. Goed bewaren! grtz, josephine
Arina van Veen on Sun 07 Sep 2014, 18:44
Heel fraaie foto, Frank! mvg Arina
RVDaalen on Sun 07 Sep 2014, 19:10
Staat er schitterend op in een mooie setting! Gr, Remco
Anneke66 on Sun 07 Sep 2014, 19:17
Staat er mooi op! Mooie compositie. Gr, Anneke
Krijn Dijkema on Sun 07 Sep 2014, 19:37
Zo zie je maar, je doet er wel wat moeite voor maar dan krijg je ook zo iets moois voor de lens ! Krijn
Eric van Roon on Sun 07 Sep 2014, 19:46
Wat een mooie setting en van een schitterende scherpte. Groet, Eric van Roon
Marie-José Boon on Sun 07 Sep 2014, 19:46
Prachtig, dit zijn zulke mooie vogeltjes en zo mooi vast gelegd. Groet Marie-José
Annelies t Hooft on Sun 07 Sep 2014, 19:49
Prachtig Frank, zo'n stekkie is niet verkeerd. Ga een keer met mij mee naar de paapjes en tapuiten, ook die ijsvogel is zeker de moeite waard, Gr Annelies
corine on Sun 07 Sep 2014, 20:42
Prachtige opname. Heel mooi op de plant en een fijne achtergrond. grt.Corine
Richard Ubels on Sun 07 Sep 2014, 20:48
Leuk zo'n gebied! Mooi! Groet, Richard
anevanrees on Sun 07 Sep 2014, 20:51
Een pareltje, groet, Ane
Leo Tukker on Sun 07 Sep 2014, 21:05
Ik vind dit een schitterende foto. De vogel staat er erg fraai op in een mooie setting met een al even fraaie achtergrond. Ik vind deze foto een nominatie waard. Groet, Leo
Ido on Sun 07 Sep 2014, 23:38
Wat een schitterende foto ! Alles klopt , de vogel prachtig vrij , de setting geweldig en tegen een fraaie achtergornd. je aanpak heeft zich beloond. grt. ido
Boudewijn Schreiner on Mon 08 Sep 2014, 0:20
Wat een buitenkans om hem in zo'n droomsetting te kunnen fotograferen. Een toppertje Frank. groet, Boudewijn
Joachim Pintens on Mon 08 Sep 2014, 6:27
Soms zit het gewoon helemaal mee, de foto die je aan dit moment over hebt gehouden is prachtig! Je zou denken dat hij in Bulgarije genomen is, maar dat het in Nederland is maakt het nog meer bijzonder Groeten, Joachim
sieb on Mon 08 Sep 2014, 6:29
Niet alledaagse soort in een hele fijne setting. Stil maar, wacht maar, en zie, hij komt langs. Heel mooi. Groet, Sieb
nelappelmelk on Mon 08 Sep 2014, 7:53
Een hele fraaie opname waar jezelf ook je best voor hebt gedaan. Resultaat mag er zijn. Groeten Nel
Mies  on Mon 08 Sep 2014, 8:22
Heel fijn beeld, maar die plant (het is geen struik) intrigeert me eigenlijk nog meer omdat ik hem zo niet thuis kan brengen. Heb je daar ook een opname van met bladeren? Goed in het veld de compositie bepaald trouwens! Gr. Michel