Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Wil Doorn-Meijne on Mon 08 Sep 2014, 10:53
Geweldig mooi. De fijne kleuren, compositie, achtergrond! groet Wil
Henk Laverman on Mon 08 Sep 2014, 12:30
Hallo Frank, Super, Hoi henk
peter wijn on Mon 08 Sep 2014, 13:30
@Mies. de aanduiding 'struik' wijst misschien een beetje richting Reuzenberenklauw met wat vergroeiing? Die kom je nogaleenswat tegen daar in de regio... ... Rotterdam... 't moet niet gekker worden. van harte Frank
Frank Kremer on Tue 09 Sep 2014, 5:33
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Dat ik de grauwe klauwieren hier aantrof vond ik ook heel bijzonder. En berenklauwen zijn hier genoeg aanwezig in dit gebied. Zowel de reuzenberenklauw als de gewone berenklauw. Heb nog een foto in mijn persoonlijk album geplaatst van deze plant. Gezien de lengte ( ongeveer 1 meter), de stengel (deze had geen rode vlekken) en de bladeren lijkt het mij een gewone berenklauw. Groeten Frank
thijsglastra  on Sat 13 Sep 2014, 21:14
Geweldig mooi portret Frank en wat een mooie setting, topplaat van deze soort! Groet, Thijs