Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Geweldig mooi.

De fijne kleuren, compositie, achtergrond!

groet Wil

Hallo Frank,
Super,
Hoi henk

@Mies.
de aanduiding 'struik' wijst misschien een beetje richting Reuzenberenklauw met wat vergroeiing? Die kom je nogaleenswat tegen daar in de regio...

... Rotterdam...
't moet niet gekker worden.
van harte Frank

Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Dat ik de grauwe klauwieren hier aantrof vond ik ook heel bijzonder.
En berenklauwen zijn hier genoeg aanwezig in dit gebied. Zowel de reuzenberenklauw als de gewone berenklauw.
Heb nog een foto in mijn persoonlijk album geplaatst van deze plant.
Gezien de lengte ( ongeveer 1 meter), de stengel (deze had geen rode vlekken) en de bladeren lijkt het mij een gewone berenklauw.

Groeten Frank

Geweldig mooi portret Frank en wat een mooie setting, topplaat van deze soort!

Groet, Thijs

:
 
Page 2 of 2
Goto page Previous  1, 2