Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Heel fraai Wim.
Prachtige kleurrijke achtergrond, fraaie compositie.
Leuk eens een liggende foto van een zittende kerkuil.

Gr Albert.

een mooi foto met mooie bij passende achtergrond.
je hebt de kerkuil mooi weten vast te leggen met de zon ondergang.
william

Dit is weer een hele mooie Wim, mooi ook dat bruin in de achtergrond.
Wij waren daar in het vroege voorjaar toen was het ook al zo droog.
Vroeg me af of ze daar met al die tuinbouw, je ziet eindeloze rijen kassen, niet veel te veel water aan het gebied onttrekken.
Dat zou voor het natuurcentrum een ecologische ramp betekenen.

Gr. arnold

Hallo Wim,
Fraaie opname van deze mooie uil.
hoi henk

Wat een schitterend licht had je hier. Erg mooi.

Groeten Frank

Prachtig vrij zittend met fraai licht erop.
Mooi ook de geelrode kleuren in de achtergrond.
Buitenkansje!

Groet, Johan

Een hele mooie Wim. Weinig vogels , maar deze maakt veel goed.

Gr David Verdonck

Hoe komt het toch dat ze daar bij daglicht te zien zijn?
Prachtig Wim!
Gr, Kees

Ja dit is prachtig om een kerkuil zomaar even langs de kant van de weg tegen te komen. Heel mooie opname met mooie kleuren.
Groet Marie-José

Zo die staat er mooi.

Met vriendelijke groet,

Edward van Altena

Bofkont, met zo'n foto!

Groet,
Hans

Fraai van compo en super van licht, Wim!

Groet
Jan

Wat een prachtig licht op deze schoonheid! Achtergrond past er precies bij.

Gr, Anneke

Prachtig Wim, wat een kleuren..!
Scherpte, soort, achtergrond etc.. Schitterend.

Groet, Thijs

Fraai van compo en super van licht, Wim!

Groet
Jan

:
 
Page 1 of 1