Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
josephine on Sat 13 Sep 2014, 11:35
Yo, Teune! ze zijn mooi geworden, je spreeuwen. Het zonnetje er nog op maakt het levendig, de achtergrond suggereert diepte door de verschillende tinten (van donker naar licht in de boomgroepen, hoe verder het ligt, hoe sterker de atmosferische onscherpte) Knap gedaan. grtz, josephine
Gerard Visser on Sat 13 Sep 2014, 11:44
Mooi werk weer! Wat J al zegt, die gradaties in de achtergrond doen het hem, natuurlijk wél in combinatie met die mooi scherpe en deels doorzichtige spreeuwsilhouetten! gr G
pabos on Sat 13 Sep 2014, 11:55
Leuke sfeervolle foto. Persoonlijk had ik die lelijke palen en halve spreeuwen weggepoetst. gr. peter
Anneke66 on Sat 13 Sep 2014, 15:29
Wat mooi dat licht door hun vleugels! Leuk dat je de zon nog ziet. Het is net sepia; gaaf! Gr, Anneke
Kruisje2000 on Sat 13 Sep 2014, 19:17
Knappe plaat, Peter. Erg mooi, dat licht door die vleugels. Gr. Harry
thijsglastra  on Sat 13 Sep 2014, 21:44
Erg mooi Peter, fraaie tegenlichtopname met een fijne sfeer. Groet, Thijs
sieb on Sun 14 Sep 2014, 14:15
Mooi beeld zo. In mijn fantasie kijk ik een hele hoop spreeuwen weg zodat alleen een uit de zon uitwaaierende groep overblijft (vanwege die ene die uit de zon tevoorschijn lijkt te piepen: geboren uit zonnegloren). Groet, Sieb
Hendrik van Kampen  on Sun 14 Sep 2014, 15:11
De zon maakt het beeld wel vind ik.
Johan Scholtens on Sun 14 Sep 2014, 18:39
Goed gelukte tegenlicht opname waarbij donker en licht i.c.m. de zachtroze kleuren het goed doen. Heerlijk zo! Groet, Johan
Wijnand van Buuren on Mon 15 Sep 2014, 23:18
Doet het je goed?
rickvdk on Tue 16 Sep 2014, 6:57
erg mooi Peter!!!
peter wijn on Tue 16 Sep 2014, 10:36
ha de peter je lijkt inmiddels selectiever met plaatsen geworden. da's mooi.
P.Teune on Tue 16 Sep 2014, 11:03
dank voor jullie reacties beste mensen ...het doet idd altijd goed als iets wat je gemaakt hebt, ook door anderen gewaardeerd wordt. Of ik selectiever ben geworden qua plaatsen durf ik niet te zeggen...Ik fotografeer weinig afgelopen tijd, dus plaats ik ook minder Ik geloof anderzijds ook wel dat ik wat kritischer ben geworden in wat ik aanbied.
Servan@40 on Tue 16 Sep 2014, 19:16
Erg mooi herfstbeeld. Groeten, Servan