Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Erg mooi, zo wil ik hem ook nog eens platen. gr. peter

Heel mooi,goed geschoten.

Prachtig vliegbeeld, Marie-José. Mooi afstekend tegen de strakblauwe lucht. Ik ben ook een paar keer in die streek geweest en het is er inderdaad genieten.

Groet,

Leo

geweldig mooi ook deze ...maar een Nederlandse vinnik nog mooier Laughing

heel mooi !

Heel fijn, Marie-José.
Ook ik ben ietewat jaloerserig Wink
gr
G

Mooi Marie-José ! Maar helemaal eens met P.Teune Wink (geintje hoor, hij is prachtig!), groet, Hans

Staat er fraai op Marie-José. Lekker scherp en beeldvullend!
Wit op de kop is wat aan de lichte kant maar verder is tie prachtig.

Groet, Thijs

Erg mooie plaat van deze prachtige vogel, mooi scherp en dat uit de hand. Klasse......

Groet, Harry

Zo, die staat er prachtig op! Mooi beeldvullend.

Gr, Anneke

Heel erg mooi Marie-Josè.
Ik zou deze dolgraag zelf gemaakt hebben
Groeten Gosse

Prachtig die geconcentreerde blik, mooie houding, haarscherp en goed belicht.
Heerlijke foto!

Groet, Johan

Wat een mooi vliegbeeld Marie-José!
Gr, Kees

:
 
Page 1 of 1