Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Geweldig mooi Edward en wat een fraaie achtergrond!
Prachtig.

Groet, Thijs

Erg fraai Edward! Je eigen theorie blijkt te werken...

Gr, Erik

Prachtig hoe doe je het toch steeds,ik zie er nooit een laat staan een foto maken.

Groet Peter.

super wat weer een plaat groet ron!

Geweldig wat een prachtige plaat weer. Top belichting en scherpte. Knap hoor.

Groet, Harry

Prachtige kleuren en zoals ik volgens mij al eerder schreef: de achtergrond bijna nog mooier dan de uil Wink , groet, Hans

Prachtig!

Gr. Joris

Het is weer genieten met deze mooie velduilfoto.
Inderdaad weer een heel ander aanzicht met zo'n snoepjes-achtergrond,

groet, Ane

Applause Applause Applause Applause Applause
Grtz.,
P.

Een prachtplaat Edward!
Mooi vol in beeld en heerlijke kleuren. Klasse!

Groet,
Arné

Pfff, hoe mooi kan het worden? Topper!

Gr, Steven

Prachtig! Achtergrond ook helemaal super.

Gr, Anneke

Hiermee overstijg je toch wel jezelf Edward!
Subliem op alle fronten: belichting, houding, scherptediepte, kleuren en natuurlijk het feit dat het een prachtige velduil is.
Grote complimenten en we genieten met je mee!

Groet, Johan

Wat een superplaat!
Gr, Kees

Dit is wéér typisch zo'n Altena-plaat!

Top.

Gr,
Remco

Op eenzame hoogte! Heerlijk zachte afwerking.

Waanzinnig mooi op alle fronten.
groet,
Boudewijn

Je gok (lees: kennis van zaken) en wachten zijn ruim beloond.
Zeer fraai en mooi zacht afgewerkt

Sublieme plaat.. de paarse kleur en het mintgroen als achtergrond doen het hem
Groeten, Servan

:
 
Page 1 of 1