Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
thijsglastra  on Sun 14 Sep 2014, 13:43
Geweldig mooi Edward en wat een fraaie achtergrond! Prachtig. Groet, Thijs
erikruiterman on Sun 14 Sep 2014, 14:04
Erg fraai Edward! Je eigen theorie blijkt te werken... Gr, Erik
Peter van den Berg on Sun 14 Sep 2014, 14:37
Prachtig hoe doe je het toch steeds,ik zie er nooit een laat staan een foto maken. Groet Peter.
ron entius on Sun 14 Sep 2014, 14:48
super wat weer een plaat groet ron!
Harry Jamont on Sun 14 Sep 2014, 15:04
Geweldig wat een prachtige plaat weer. Top belichting en scherpte. Knap hoor. Groet, Harry
Hans Overduin on Sun 14 Sep 2014, 15:19
Prachtige kleuren en zoals ik volgens mij al eerder schreef: de achtergrond bijna nog mooier dan de uil , groet, Hans
JHR on Sun 14 Sep 2014, 15:47
Prachtig! Gr. Joris
anevanrees on Sun 14 Sep 2014, 15:59
Het is weer genieten met deze mooie velduilfoto. Inderdaad weer een heel ander aanzicht met zo'n snoepjes-achtergrond, groet, Ane
gras4711 on Sun 14 Sep 2014, 16:34
Grtz., P.
Arne Roest on Sun 14 Sep 2014, 17:04
Een prachtplaat Edward! Mooi vol in beeld en heerlijke kleuren. Klasse! Groet, Arné
steven v d b on Sun 14 Sep 2014, 17:07
Pfff, hoe mooi kan het worden? Topper! Gr, Steven
Anneke66 on Sun 14 Sep 2014, 17:12
Prachtig! Achtergrond ook helemaal super. Gr, Anneke
Johan Scholtens on Sun 14 Sep 2014, 18:11
Hiermee overstijg je toch wel jezelf Edward! Subliem op alle fronten: belichting, houding, scherptediepte, kleuren en natuurlijk het feit dat het een prachtige velduil is. Grote complimenten en we genieten met je mee! Groet, Johan
Kees Kroon on Sun 14 Sep 2014, 18:30
Wat een superplaat! Gr, Kees
RVDaalen on Sun 14 Sep 2014, 21:19
Dit is wéér typisch zo'n Altena-plaat! Top. Gr, Remco
Erik de Koning on Mon 15 Sep 2014, 8:17
Op eenzame hoogte! Heerlijk zachte afwerking.
Boudewijn Schreiner on Mon 15 Sep 2014, 8:50
Waanzinnig mooi op alle fronten. groet, Boudewijn
Kruisje2000 on Mon 15 Sep 2014, 20:38
WAUW!!! Gr. Harry
Art on Wed 17 Sep 2014, 9:04
Je gok (lees: kennis van zaken) en wachten zijn ruim beloond. Zeer fraai en mooi zacht afgewerkt
Servan@40 on Wed 17 Sep 2014, 17:30
Sublieme plaat.. de paarse kleur en het mintgroen als achtergrond doen het hem Groeten, Servan