Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees Kroon on Sun 14 Sep 2014, 18:38
Een prachtige foto met een mooie tekst Gr, Kees
thijsglastra  on Sun 14 Sep 2014, 18:53
Helemaal geweldig Josephine! Wat een ontzettend leuk verhaal en wat een leuke en prachtige foto. Scherpte en belichting zijn top! Fijn achtergrondje er bij.. Compliment. Toch wel handig die meeuwen (politiek even op wijzen.. ). Groet, Thijs
Frank Kremer on Sun 14 Sep 2014, 19:09
Wat een leuke plaat en verhaal. Mooi vastgelegd. Groeten Frank
Anneke66 on Sun 14 Sep 2014, 19:09
Leuk! Hij had ook een selfie kunnen maken. Gr, Anneke
RobvdR on Sun 14 Sep 2014, 19:18
Tja, die moderne techniek ook...... Zie ik het goed? Wordt het knopje toch weer teruggezet op manual? Licht heel knap onder kontrole, leuke plaat. Rob
P.Teune on Sun 14 Sep 2014, 19:30
leo snellink  on Sun 14 Sep 2014, 19:48
Leuk (en goed uitgevoerd). Groeten, Leo
Marco Simonis on Sun 14 Sep 2014, 20:00
Heel leuk Gr, Marco
sieb on Sun 14 Sep 2014, 20:11
Hij is leuk!!! Groet, Sieb
Marie-José Boon on Sun 14 Sep 2014, 20:20
Leuke opname van deze twee samen in beeld. Groet Marie-José
Harry Jamont on Sun 14 Sep 2014, 20:23
Leuk verhaal en een mooie scherpe plaat. Groet, Harry
Johan Scholtens on Sun 14 Sep 2014, 20:23
Altijd leuk en zeker met zo'n bijpassend verhaal! Groet, Johan
Hendrik van Kampen  on Sun 14 Sep 2014, 21:00
Ha ha ........
Wijnand van Buuren on Sun 14 Sep 2014, 22:38
Zulke momenten ontstaan alleen als er sprake is van een buitengewoon goede chemie tussen alle deelnemers aan het tafereel. Josephine heeft het uitstekend verwoord en weten vast te leggen. Een gave! Blij dat ik er bij was..... Xxx, Wijn.
Gerard Visser on Mon 15 Sep 2014, 7:34
Erg leuk en ook nog eens technisch prima in orde! Een tof dagje De Hoek met vogels, schelpen, paddenstoelen en libellen...wat een hoop kennis en natuurbeleving in dat groepje van 5! (en ondanks dat nog een hoop te lachen ook ) gr G
Art on Mon 15 Sep 2014, 8:09
(mede door de tekst)
josephine on Mon 15 Sep 2014, 8:36
Wat leuk dat mijn plaatje zo gewaardeerd wordt! Je fotografeert maar wat, onder leuke omstandigheden, en vertelt er een melig verhaaltje bij, geïnspireerd op wat je die dag hebt gehoord. Voor jezelf is dat altijd wel grappig, omdat je het baseert op een gezellige dag. Als het dan bij anderen ook gewaardeerd wordt, is het ineens extra gaaf. thnx dus allen grtz, josephine
Martijn de Jonge on Wed 17 Sep 2014, 9:48
Blond?
peter wijn on Wed 17 Sep 2014, 10:02
Was dit niet in Beverwijk? geweldig model voor dit verhaal. Fantastisch. nominatie volgt. Welke/wiens lens is dit eigenlijk? Geen 80-400, geen matte 50-500, maar wel een voet zoals Sigma die levert...
P.Teune on Wed 17 Sep 2014, 10:07
Gerard Visser on Wed 17 Sep 2014, 10:51
Die matte Sigma 50-500 (vervelend schadegevoelig en besmettelijk vond ik dat) was de vorige versie; ik heb ook zo'n mooi gladde. Wel zag ik de Canonversie nog in die matte uitvoering. Ik weet niet zeker of dat de regel is. gr G
josephine on Wed 17 Sep 2014, 16:51
De nieuwe sigma's, de verbeterde dus, zijn niet meer mat. Ik vond eerlijk gezegd dat matte wel wat hebben, want je ziet er meer krasjes op en je kunt het ding dus zo gebruiken als de bedoeling is: een gebruiksvoorwerp. Zoiets mag lelijk worden, oerlelijk, versleten, want het heeft maar 1 doel en dat is zijn werk doen, opscheppen doe ik wel met andere dingen (ik weet niet zo gauw iets om over op te scheppen). @ Martijn Nee, blond is het nooit geweest. De camera waar de autofocus het even niet van deed is niet die van ondergetekende, maar van vriend Teune, die hem even daarvoor zachtjes had laten vallen. Te begrijpen dus als de autofocus niet werkt er een lichte paniek verschijnt. Voor zover ik weet is ook Teune grijs, net als ik. Wat hij vroeger aan haarkleur had weet ik niet, mijn haar was mooi donker - maar niet zwart. Met de nadruk op mooi wil ik er bij vermelden. @ Peter Wijn: Nee, Beverwijk is't ook niet. Het nikon standje stond toevallig op de pier, en was nauwelijks als zodanig te herkennen: geen van de medewerkers had zo'n strak zwart polo'tje aan, er stond ook geen apparatuur opgesteld. Geen vlaggen, niks. Ik denk dat het nieuwe service van Nikon is, om naar de mensen toe te komen. Ze begrijpen natuurlijk ook wel dat er trouwe gebruikers zijn die overwegen over te stappen naar Canon, en willen wat goodwill creëren door hun merk positief te promoten. Beverwijk was dus naar de Hoek gekomen! Hoe ze het voor mekaar krijgen om meeuwen te leren nikons te repareren heb ik niet gevraagd. U vraagt maar hoor! Er zijn geen domme vragen namelijk, alleen domme antwoorden .... grtz, josephine
P.Teune on Sun 21 Sep 2014, 19:43
bovenstaande lezend voel ik me alsnog wat grijsblond
josephine on Sun 21 Sep 2014, 20:11
Anders ik wel ..... Wat een antwoord zeg! D O M . . . Maar ach Teune, laten we het ons niet aantrekken. Veel belangrijker zijn die leuke dingen die we daar in HvH hebben gezien he. Lekker appeltaart eten, bakkie doen, mopperen. Laat de anderen maar knap zijn: zonder dommerikken verliezen de knapperds hun bestaansrecht! Gna grtz, josephine
P.Teune on Sun 21 Sep 2014, 21:13