Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuk deze twee foto's in de regen.
Vind deze zelf mooier door de variatie.
Staat zelfs ook nog een landgenoot op Smile

Groet Jan

Mooi pallet, en daardoor voor mij mooier dan uitsluitend Aalscholvers, aan vervaagde kleuren in deze hoosbui, Sieb.

Groet
Jan

Ik ga voor deze, vanwege het beetje kleur in de foto. Het stemt net wat vrolijker, zeg maar.
allebei zijn ze prachtig
grtz, josephine

Mooi beeld,veel te zien ! Groet, Hans

Deze heeft ook mijn voorkeur, gaaf. Groet, Marianne

Het is natuurlijk een hele moeilijke keuze, je hebt ze niet voor niets beide geplaatst.
Maar naar mijn gevoel regent het op die andere nog harder.

Gr. arnold

ah, ... ik had die andere foto niet op zichzelf moeten bekijken...
geinig duet. bovenkant is daarin functioneel.

Wat een gave plaat Sieb!
Andere is al fraai, maar deze is nog mooier.

Groet,
Arné

Vond die van de Aalscholvers en Lepelaars al heel erg mooi, maar hier zijn die Casarca's er natuurlijk wel heel erg gaaf bij!

Gr, Anneke

:
 
Page 1 of 1