Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
jan Luit  on Mon 22 Sep 2014, 4:59
Leuk deze twee foto's in de regen. Vind deze zelf mooier door de variatie. Staat zelfs ook nog een landgenoot op Groet Jan
Jan van der Linden on Mon 22 Sep 2014, 8:25
Mooi pallet, en daardoor voor mij mooier dan uitsluitend Aalscholvers, aan vervaagde kleuren in deze hoosbui, Sieb. Groet Jan
josephine on Mon 22 Sep 2014, 9:03
Ik ga voor deze, vanwege het beetje kleur in de foto. Het stemt net wat vrolijker, zeg maar. allebei zijn ze prachtig grtz, josephine
Hans Overduin on Mon 22 Sep 2014, 10:04
Mooi beeld,veel te zien ! Groet, Hans
macslot on Mon 22 Sep 2014, 10:52
Deze heeft ook mijn voorkeur, gaaf. Groet, Marianne
arnold merckx on Mon 22 Sep 2014, 11:22
Het is natuurlijk een hele moeilijke keuze, je hebt ze niet voor niets beide geplaatst. Maar naar mijn gevoel regent het op die andere nog harder. Gr. arnold
peter wijn on Mon 22 Sep 2014, 11:55
ah, ... ik had die andere foto niet op zichzelf moeten bekijken... geinig duet. bovenkant is daarin functioneel.
Arne Roest on Mon 22 Sep 2014, 18:44
Wat een gave plaat Sieb! Andere is al fraai, maar deze is nog mooier. Groet, Arné
Anneke66 on Tue 23 Sep 2014, 17:53
Vond die van de Aalscholvers en Lepelaars al heel erg mooi, maar hier zijn die Casarca's er natuurlijk wel heel erg gaaf bij! Gr, Anneke