Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ik vind um erg fraai Arne

Prachtig!

Gr, Steven

Hallo Arne,
Fraaie opname van deze strekkende Ransuil.
hoi henk

Wat een mooie opname van deze ransuil....houding, kleuren....mooi gedaan!!

groeten,
annie.

Wat werd die lang he? Very Happy
Past er maar net op, maar dat is voldoende.
Haarscherp en prima belicht.
Goed gedaan Arné!

Groet, Johan

Zo, die heb je er mooi op staan, zeg.

Gr. Rijn

Indrukwekkend groot zo. En jij hebt hem tussen die takken prachtig op de foto gekregen.

Groet,
Sieb

Spreekt me aan. Een mooie en alerte houding, prachtige ogen en een prettige compositie .

Groet, Ane

Moment erg mooi vastgelegd, Arne.

Groet,

Leo

Ben jaloers Arne op deze mooie foto!
Gr, Kees

Prachtige foto. gr. peter

Fraaie pose heeft de uil hier en het rommelige stoort ook niet echt ! Mooie blik in de ogen.. Groet, Hans

Prachtig; indrukwekkend! Hele mooie setting ook.

Gr, Anneke

» Last edited by Anneke66 on Tue 23 Sep 2014, 17:56; edited 1 time in total

Fraai beeld, prima belichting, lekker scherp.
Mooi hoor!

Rob

:
 
Page 1 of 1