Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Henk Laverman on Tue 23 Sep 2014, 19:53
Hallo Johan, Bijzonder beeld, lijkt een zwart wit foto, mooi gefotografeerd. Hoi henk
Eric van Roon on Tue 23 Sep 2014, 19:58
Ha Johan, mooie opname. Net zoals Henk hierboven al opmerkt, het lijkt net of je de kleuren eruit hebt gedraaid. Groet, Eric
Rijn Bécude on Tue 23 Sep 2014, 20:06
Aparte opname. Het witte tegenlichtrandje langs de reiger doet het hier ook goed. Gr. Rijn
Kees Kroon on Tue 23 Sep 2014, 20:12
Lekker als zo'n beeld in je opkomt! Leuke opname Johan. Gr, Kees
René D. on Tue 23 Sep 2014, 20:18
Mooi gefotografeerd Johan! Zwart-wit doet het hem hier. Gr. René
pabos on Tue 23 Sep 2014, 20:34
Erg mooi, een poster waard. gr. peter
Arne Roest on Tue 23 Sep 2014, 22:11
Goed uitgevoerd Johan! Hou hier wel van. Groet, Arné
LeerdammerKees on Tue 23 Sep 2014, 23:30
Leuke foto, Johan, en goed gezien. Denk dat als je een veel lager standpunt had gehad dat de foto nog veel mooier was geweest maar in de vrije natuur krijg je meestal die kans niet. Groet Kees
sieb on Wed 24 Sep 2014, 7:41
Mooie licht-donker plaat. Prettig ook dat de "witstreping" van links naar rechts langzaam terugloopt. Bij een veel lager standpunt is het maar de vraag of je die tekening in het water ook had gekregen. Groet, Sieb
thijsglastra  on Sun 28 Sep 2014, 14:15
Hij is fraai Johan. Mooi dit kleine lichte reigertje in het donkere water! Enige wat misschien beter had gekund; snaveltje wat duidelijker in beeld (valt net wat weg tegen de achtergrond). Maar goed, voor de rest klopt ie helemaal, prachtig! Groet, Thijs