Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Thu 09 Feb 2012, 13:28 Post subject:
Carlo
Dat is moeilijk te zeggen. Ben zelf niet van Nederland, dus ken de gebieden niet zo goed.
Maar als je een voederplaats hebt zal daar nog steeds veel op afkomen en Zeeland lijkt me ook wel een goede oplossing.
Ik zou ook eens kijken op waarneming.nl daar vind je wel iets op!
Groetjes
Pascal Gielen _________________ Canon 5D Mark III
Canon EOS 7D
Canon 300mm 2.8L IS USM , Canon 100mm macro USM en nog een 1.4 teleconvertor.
Gender: Male Age: 39 Joined: 21 Dec 2011 Posts: 15 Location: Hierden
Posted: Thu 09 Feb 2012, 17:47 Post subject:
Ik zou de fiets pakken en eens even naar de Blauwe kamer bij Rhenen rijden, of Plantage Willem III bij Elst, of misschien heb je nog meer in de buurt. Weet niet wat er nu zit en of het goed benaderbaar is, maar ik weet wel dat je het best maar gewoon eerst in je eigen buurt kunt gaan verkennen.
Posted: Fri 10 Feb 2012, 22:21 Post subject:
Als je met grote zekerheid benaderbare vogels wilt hebben dan is de kust de enige plek dat geadviseerd kan worden eigenlijk. De strandlopers werken vaak leuk mee en op dit moment is er ook nog kans op benaderbare IJsgorzen en Sneeuwgorzen.
Vanuitgaande dat de sneeuw in het binnenland wel zo'n beetje weg is overal, worden de vogels grotendeels ook weer wat 'schuwer' en moeilijker te vinden. _________________ Canon 7D
Canon 500/4L
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum