Gender: Male Age: 61 Joined: 03 Nov 2004 Posts: 8 Location: Leerdam
Posted: Wed 11 Jan 2006, 19:58 Post subject: Budjadingen
Ik hoop in de voorjaarsvakantie (februari) een paar dagen door te brengen in Budjadingen. Dit is een gebied net ten oosten van Oost Friesland in Duitsland. Het grenst aan het wad en er staan enkele vogelobservatieplaatsen. Heeft iemand ervaring met het fotograferen in dit gebied, en zijn er misschien tips voor mij?
Groeten,
Hans _________________ Canon EOS 350D, Canon 40D, Canon 400 mm/5.6, Tamron 28 - 300 mm, Tamron 90 mm/f2.8 macro
Gender: Male Age: 61 Joined: 03 Nov 2004 Posts: 8 Location: Leerdam
Posted: Wed 01 Mar 2006, 16:04 Post subject:
Ik ben er inmiddels zelf geweest. Schuilhutten o.i.d. heb ik er helaas niet kunnen ontdekken. Vogels zitten er genoeg, maar het is niet altijd eenvoudig ze voor de lens te krijgen. Bijvoorbeeld: patrijs, roodborsttapuit, brandganzen, wulpen, bergeenden, pijlstaarten, nonnetjes, brilduikers, grote zaagbekken enz. enz.
Ik trof er donker weer, ik was dus niet erg tevreden over de mogelijkheden tot fotgraferen. Bij een langer verblijf en meer licht moet er ongetwijfeld meer te fotograferen zijn. Zie verder http://home.filternet.nl/~jdadebraal --> budjadingen _________________ Canon EOS 350D, Canon 40D, Canon 400 mm/5.6, Tamron 28 - 300 mm, Tamron 90 mm/f2.8 macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum