Posted: Sat 03 Mar 2012, 20:38 Post subject: toegankelijke plekken
ik zit permanent in een duwrolstoel in omgeving tilburg wonend en heb even de volgende vraag.
als ik er op uit wil welke plaatsen zijn naar uw meningen goed bereikbaar voor mij in omgeving tilburg zonder dat ik me bv vast rijd in mul zand? liefst een plek waar je vogels tegen komt die je niet dagelijks ziet
groetjes william _________________ groetjes william stegink de rollende vogelaar
Gender: Male Age: 43 Joined: 03 Nov 2010 Posts: 52 Location: Alblasserdam
Posted: Sat 03 Mar 2012, 20:47 Post subject:
wil je echt in de omgeving tilburg blijven? Zo nee dan kan ik je een aantal plaatsen aan de kust aanraden zoals bijvoorbeeld de Brouwersdam, zeedijk westkappelle of havenhoofden scheveningen. deze zijn namelijk van gewoon beton en asfalt. _________________ Canon EOS 7D
Sigma 17-70mm OS
Sigma 105mm
Sigma 150-500mm OS
Tamron 11-18mm
ik moet in de omgeving blijven heb moeilijk vervoer en ben dus op tilburg en omgeving aangewezen _________________ groetjes william stegink de rollende vogelaar
Gender: Male Age: 62 Joined: 06 Dec 2010 Posts: 22 Location: Westland
Posted: Sun 04 Mar 2012, 11:27 Post subject:
Ik kom regelmatig in de Loonse en Drunense duinen en ook in Kampina. 2 prachtige gebieden waar ook verharde paden door lopen. Ook Huis ter Heide ten noorden van Tilburg kent goede paden.
Posted: Wed 14 Mar 2012, 21:59 Post subject:
De Gement bij Vught.
Het is een polderachtig gebied waar asfalt wegen doorheen lopen. Afstanden zijn dus wel vrij groot.
Voor soorten vogels zie "waarneming"
Posted: Fri 16 Mar 2012, 21:44 Post subject:
Het is misschien niet helemaal wat je bedoeld maar ik heb een abonnement bij de Beekse Bergen. Door de grote van het park zijn er ook veel vogels aanwezig.
M'n man gaat voor de dieren in de hokjes en ik tot zijn verbazing voor de vogels die overal rondvliegen.
Verder heb ik ook veel plezier van een groot stadspark in de buurt. Op rustige plekken vliegt daar ook van alles rond.
Het is allemaal beperkter maar het park is wel de plek waar ik elke dag kan komen.
Groeten van Nelleke
dat weet ik en div vogels als roodborst bv kan je daar ook makkelijk fotograferen omdat het veel in omgeving is met meer mensen dus blijven ze rustiger zitten en kan jij je gang gaan _________________ groetjes william stegink de rollende vogelaar
Gender: Male Age: 42 Joined: 31 Aug 2012 Posts: 4 Location: loon op zand
Posted: Mon 03 Sep 2012, 20:29 Post subject:
hey william
anders ga je maar een keer met mij mee ik kom geregeld bij huis ter heide en ik woon in loon op zand en dan kunnen we samen kijken of er miss mogelijkheden zijn om samen het veld in te gaan en foto's te maken van vogels..
lijkt het je wat dan hoor ik graag van je _________________ Nikon D7100
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum