Posted: Tue 17 Jan 2006, 10:19 Post subject: Bushnell spacemaster en Canon-adapter
Beste forummers,
Wie heeft er ervaring met een Bushnell Spacemaster telescoop en een adapter voor een Canon 300D digitale spigelreflex?
Ik kom graag op de hoogte van jullie ervaringen en een leverancier die dit kan leveren!
Posted: Sun 12 Feb 2006, 13:31 Post subject: bushnell
Beste Ben
Ik heb ook een Bushnell Spacemaster telescoop (oculair 22x WA). Echter geen adapter voor een camera: ik werk soms met eeen compactcamera en houd deze tegen het oculair. Zie een enkele foto van mij van Blauwborst op BP. Vergroting is erg beperkt.
Als jij al meer reacties hebt ontvangen houd ik mij aanbevolen want ik wilook verder met deze telescoop.
groet
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Wed 15 Mar 2006, 21:44 Post subject:
@ Bo, jij hebt iets in de aanbieding, dus jij wilt verkopen. Mijns inziens moet je wel een prijs noemen. Ik vind dat bieden iets voor (auto)handelaren. Ik deed vandeweek een bod op een pak koffie bij Albert Heijn. Helaas vonden ze het te weinig en ging ik zonder koffie naar huis.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum