Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats


natuurfoto- en vogeltijdschriften ter overname

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 19 Mar 2006, 11:10    Post subject: natuurfoto- en vogeltijdschriften ter overname
Beste mensen, ik kreeg dit bericht:

Hoi Peet,

Zou jij het onderstaande berichtje inclusief mijn e-mail adres op Birdpix willen zetten?

Omdat ze wat erg veel ruimte in beginnen te nemen heb ik besloten een groot aantal natuurfoto- en vogeltijdschriften weg te doen. In beide gevallen betreft het minimaal zo'n 150 tot 200 tijdschriften. De natuurfoto tijdschriften zijn met name het Duitse Fotografie Drauben/Naturfoto en het Amerikaanse Outdoor Photographer. Onder de vogeltijdschriften bevinden zich bladen als De Lepelaar/Vogels van Vogelbescherming, Het Vogeljaar, het Engelse Birdwatching en Birdwatch, het Amerikaanse Birding World, etc. De minimum vraagprijs voor de natuurfoto tijdschriften bedraagt 150 euro, de minimum vraagprijs voor de vogeltijdschriften bedraagt 75 euro. Wanneer er meerdere gegadigden zijn ga ik over tot het onsympathieke systeem van de hoogste beider. Biedt er niemand meer dan de vraagprijs, dan is het "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

Chris Schenk
cschenk@worldonline.nl
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum