maar ik vind wel dat je daar alsnog op mag rekenen.
  maar ik vind wel dat je daar alsnog op mag rekenen.
 en heb alle vele malen dit stukje gelezen en zitten te genieten van je prachtige foto's! Die lepelaarfoto is werkelijk fantastisch! maar eigenlijk is dat iedere foto die van jou hand komt. Bewonderingswaardig en vaak vol jaloerzie
 en heb alle vele malen dit stukje gelezen en zitten te genieten van je prachtige foto's! Die lepelaarfoto is werkelijk fantastisch! maar eigenlijk is dat iedere foto die van jou hand komt. Bewonderingswaardig en vaak vol jaloerzie  zit ik jouw foto's te bewonderen en fantastisch dat je die foto's, hier op BP, met ons wilt delen!! De 'Toppers' op BP, ze zijn voor mij het grote voorbeeld van hoe het kan en moet en hoop nog veel moois van je in de toekomst te mogen zien! Dank je wel voor dit prachtige verslag!!
 zit ik jouw foto's te bewonderen en fantastisch dat je die foto's, hier op BP, met ons wilt delen!! De 'Toppers' op BP, ze zijn voor mij het grote voorbeeld van hoe het kan en moet en hoop nog veel moois van je in de toekomst te mogen zien! Dank je wel voor dit prachtige verslag!!