Posted: Thu 26 Dec 2013, 21:50 Post subject: Midden USA (kansas city)
In mei , juni gaan we 3 weken op familie bezoek naar de USA.
Het is 2 uurtjes rijden van Kansas City.
Nu heb ik op het internet al redelijk wat info gevonden maar het is zeer moeilijk in te schatten wat ik mag verwachten.
Het is ook niet de bedoeling om er moeilijke soorten te gaan zoeken maar eerder de makkelijke veel voorkomende soorten.
Ik zal ook niet zoveel tijd krijgen om te fotograferen want dat is niet de bedoeling van de trip.
Gender: Male Age: 74 Joined: 24 May 2010 Posts: 328 Location: Veenendaal
Posted: Fri 27 Dec 2013, 10:36 Post subject: kansas city
Ha Johan.
Uit je vraag begrijp ik onder meer dat het de eerste keer is dat je naar die omgeving gaat. Als dat klopt, zou ik geen soorten op een lijstje zetten want dan is iedere vogel die je ziet ook een nieuwe soort.
En voor het maken van een foto van een echte wild turkey in z'n natuurlijke habitat zou ik een ommetje maken...
20 jaar geleden ben ik er nog eens geweest maar zonder toestel en maar voor 5 dagen . Toen heb ik helemaal geen aandacht kunnen besteden aan vogels.
Nu zitten er rode kardinaal op de voederplank maar die zullen er in mei niet meer zijn hé.
Ook zitten er wel enkele hummingbirds heb ik begrepen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum