Age: 67 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 462 Location: Amsterdam
Posted: Mon 22 May 2006, 18:07 Post subject: lammers, audouinsmeeuwen en zeeolifanten
Ik heb vandaag op mijn site wat nieuwe fotoseries van reizen naar de USA, Frankrijk en Spanje gezet. Te bekijken door naar www.martijndejonge.nl te gaan en dan door te klikkennaar Buitenbeeld 26, 27 en 28.
Net even gekeken, Martijn. Mooie foto's (uiteraard). Alleen is de eerste "Audouins Meeuw" geen Audouins, maar een Zwartkopmeeuw ruiend naar zomerkleed (dacht dat je die soort toch wel moest kennen van Amsterdam). _________________ Karel Mauer
Canon spullen
Age: 67 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 462 Location: Amsterdam
Posted: Mon 22 May 2006, 19:14 Post subject:
Klopt Karel, helemaal gelijk uiteraard een zwartkopmeeuw, normaal krijg je de soort als over de foto schuift met de muis maar blijkbaar werkt dat nu niet. Mede door jouw stukje over de Audouinsmeeuwen in de havens langs de kust besloot ik de steppen de steppen te laten en door te gaan naar de Ebrodelta. Dank voor deze tip Karel! Morgen hoop ik op mijn site meer info en details over de zeearenden te zetten.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum