) naar vogels.
 ) naar vogels.

| Quote: | 
| dus mijn foto's zullen op zich niet makkelijk herkenbaar zijn als een “eigen” stijl. | 

| Rick van der Weijde wrote: | ||
| Erg leuk verhaal Wim. 
 Ik denk dat je je hierin iets onderschat (althans naar mijn mening). Ik zal niet al je foto's direct herkennen, maar een heel aantal vind ik toch wel echte Werrelmannen. En niet zelden op een inspirerende wijze. Compliment dus! Mocht het er ooit van komen Malawi (of Zambia) te bezoeken, heb ik in ieder geval al één van de overnachtingslocaties op de lijst staan... Waar vind ik trouwens info over Zambia in oktober?    | 

.
.
 . Maar eigenlijk zou die diversiteit van beelden moeten helpen. Wat me opvalt is dat de onderwerpen een grote bijzonderheid of schoonheid hebben, neem nou die iconische grijze wouw in de regenboog. Ik doe maar even een wilde stelling: het bijzondere karakter van een onderwerp kan maken dat een fotograaf zich bescheiden opstelt met de inzet van zijn eigen creativiteit. Een zwartwitte zebra of een berkenveld vraagt meer van de fotograaf.
. Maar eigenlijk zou die diversiteit van beelden moeten helpen. Wat me opvalt is dat de onderwerpen een grote bijzonderheid of schoonheid hebben, neem nou die iconische grijze wouw in de regenboog. Ik doe maar even een wilde stelling: het bijzondere karakter van een onderwerp kan maken dat een fotograaf zich bescheiden opstelt met de inzet van zijn eigen creativiteit. Een zwartwitte zebra of een berkenveld vraagt meer van de fotograaf. 
| Wim wrote: | 
| Helder zicht! |